מקרה חריג נוסף בכדורגל הנשים הישראלי: בנות יהודה עלתה הערב (שלישי) למחזור הפתיחה בליגה הלאומית מול הפועל רעננה עם שמונה כדורגלניות בלבד בהרכב, וללא שחקניות ספסל.
כל זאת מתרחש שבועיים אחרי שהפועל ת"א מליגת העל עלתה לכותרות גם כן ולא בפן החיובי. האדומות שיחקו לאורך כל המחצית השנייה מול כישרונות חדרה בגביע אתנה עם 9 שחקניות בלבד, מאחר וארבע שחקניות - בהן יו"ר ארגון השחקניות והשחקנים בנבחרת ישראל קארין סנדל - עזבו את המשחק לטובת חתונה.
1 צפייה בגלריה
כדורגל
כדורגל
מקרה מביך נוסף בכדורגל הנשים הישראלי
(צילום:: AFP)
אגב, רק הבוקר זומנה הפועל ת"א לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על סעיף התנהגות בלתי ספורטיבית. בעקבות אותו מקרה מאמן הקבוצה מיכה סוויסה סיים את תפקידו וארבע השחקניות שעזבו במחצית נקנסו על-ידי המועדון.
מבנות יהודה נמסר בתגובה: "קבוצת הנשים נרשמה במועד מאוחר, עקב החלפת הנהלה ובעלי התפקידים. למרות בקשות וניסיונות חוזרים ונשנים מצידנו לדחות את מועד המשחק, תוך הבאת כל הגורמים שמסבירים את הבעייתיות, ההתאחדות לכדורגל דחתה את הבקשות על הסף".
"עשינו את כל המאמצים להחתים כמה שחקניות נוספות בפרק הזמן הקצר, אך לצערנו לא הצלחנו לרשום אותן במועד שנקבע. מצבת הפצועות עומדת על 7 שחקניות, בנוסף לשחקנית נוספת שהוקפצה מתוקף מקצועה ככבאית. החלטת ההתאחדות להתעקש על קיום המשחק במועד זה ביחס לנסיבות, הותיר אותנו ללא כל אפשרות אחרת לצערנו".
"המועדון לקח על עצמו כלכלית וניהולית את הפרויקט והצליח להחתים שחקניות תוך זמן קצר, אך עדיין לא הצלחנו לטפל בכל נושא העברה והבדיקות הרפואיות עקב גיוסו של המנהל החדש בקבוצת הנשים למילואים".
בהתאחדות הגיבו לטענות של בנות יהודה: "ניתן אישור לדחיית המשחק ובלבד שלא יעבור את מועד המחזור השני. הקבוצה לא הצליחה לקבל את אישור רעננה לכל מועד במהלך השבוע הזה וגם בשבוע הבא, ועל כן נערך המשחק. ראשת האגף אף ביקרה במועדון וסייעה לבנות יהודה בכל האמצעים האפשריים ובהתאם לנהלים. הצטרפות מבורכת לליגה מחייבת גם עמידה בכללים".