במכבי ת"א מעוניינים להאריך את חוזהו של גבי קניקובסקי, שיסתיים בקיץ הקרוב. במסגרת המאמצים להשאירו במועדון, הוצע לו להכפיל את שכרו, אך ל-ynet נודע כי השחקן ביקש להשהות את ההחלטה עד חודש ינואר.
אחד מהשיקולים שעומדים בפני הקשר, שכבש אמש (שבת) את השער הראשון בניצחון 0:2 על מכבי חיפה במשחק העונה, היא האפשרות לחתום על חוזה בחו"ל.
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א גבי קיניקובסקי מכבי חיפה
מכבי ת"א גבי קיניקובסקי מכבי חיפה
לא רק השער. קניקובסקי מול רפאלוב, אמש
(צילום: עוז מועלם)
שחקן העונה שעברה במכבי ת"א, שמגלה את היציבות הגדולה ביותר במועדון ובנבחרת ישראל בשנתיים האחרונות, היה גם אחד מהבולטים נגד מכבי חיפה, יחד עם השוער רועי משפתי. ללא קשר לשער הנהדר שכבש נגד הירוקים, השחקן מעוניין לשחק בעונה הבאה בחו"ל, אולם רק במידה ויקבל הצעה אטרקטיבית, שתשפר משמעותית את חוזהו הנוכחי. קניקובסקי ביקש מנציגיו להשהות את המגעים מול מכבי, שמעוניינת להחתימו מיידית על חוזה חדש לשלוש שנים, כולל הכפלת שכרו שצפוי לעמוד על כחצי מיליון דולר לעונה.
בעקבות הניצחון על הירוקים, שמחים במועדון גם על כך שהצליחו לשמור על מאזן נקי מהפסדים גם לאחר שבעה משחקים, ועל הדומיננטיות שהפגינו מול היריבה (החזקת כדור - 34:66).
"אני לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אנחנו רק באוקטובר ויש עוד הרבה זמן", הודה בסיום המאמן ז'רקו לאזטיץ', שמודע לכך שתוצאת הסיום נבעה גם מהחמצות מסמרות שיער של דין דוד, דיא סבע וליאור רפאלוב. מכבי חיפה הגיעה ל-15 מצבים לעומת 10 של מכבי ת"א, שהייתה פשוט יעילה ומדויקת יותר עם שש בעיטות למסגרת לעומת 5 של הירוקים, להם מצפה משחק השלמה ביום שלישי הקרוב נגד בית"ר ירושלים.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים בטדי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א ז'רקו לאזטיץ'
מאמן מכבי ת"א ז'רקו לאזטיץ'
החיוך אומר הכל. לאזטיץ'
(צילום: עוז מועלם)
יחד עם קניקובסקי, כאמור, בלט גם השוער משפתי, שהציל ארבעה מצבים בטוחים בשבוע בו הנחיתה מכבי ת"א שוער נוסף, הקרואטי סימון סלוגה. "תחרות היא תמיד טובה, יש לנו שחקנים טובים בעמדות מפתח", אמר בנושא לאזטיץ', שקיבל מחמאות גדולות במועדון בסיום המשחק: "הוא הבהיר שהוא יודע להכין קבוצה למשחקים".
הסרבי גם קיבל שבחים על ההחלטה לפתוח כחלוץ עם אלעד מדמון, שלפני פחות משנתיים עוד שיחק בקבוצת הנוער של הפועל חדרה. זאת מאחר שדור תורג'מן לא היה בסגל בעקבות פציעה (צפוי לחזור במשחק הליגה האירופית נגד ריאל סוסיאדד), כאשר ערן זהבי המנוסה נכנס רק בדקה ה-71.
בסיום המשחק המאמן לא הסתיר את ההערכה שלו גם מאופיר דוידזדה. "מגן שהיה פצוע, חזר רק לאחרונה לאימונים ואז עושה כזה משחק, אני רוצה לפרגן לו אחרי שאמר לי רק השבוע שהוא כשיר במאת האחוזים וחזר", הסביר.