אף אחד לא ראה את זה מגיע. אולי חוץ מיוסי אבוקסיס. בית"ר ירושלים רשמה הערב (רביעי) ניצחון מפתיע וגדול כאחד - 1:3 על מכבי ת"א בחצי גמר גביע המדינה, ששלח אותה למפגש מול מכבי נתניה בקרב על התואר ב-23 במאי בסמי עופר.
"הליגה לא הייתה טובה עבורנו השנה, אז אלה רגעים קשים ומאכזבים", פתח קראנקה את דבריו. "ידענו שהם יהיו מסוכנים במעברים, ככה הם כבשו את השער השלישי. היינו צריכים לשחק טוב יותר, לא הייתה לנו האיכות לסיים נכון את הזדמנויות ההבקעה שהיו לנו".
3 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
בטוח שימשיך בעונה הבאה. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
כשנשאל אם ההפסד ישפיע על משרתו, ענה קראנקה: "לא, אמרתי לפני כבר שאנחנו מכינים את העונה הבאה. זה צעד נוסף, אנחנו צריכים לחשוב על מה שקרה בעונה הזאת ולהמשיך הלאה. לא היינו במיטבנו, לכן הפסדנו".
"אנחנו במועדון גדול וחייבים להראות תשוקה לנצח בכל משחק, גם שלושת המשחקים שנותרו בליגה חשובים עבורנו וכך ניגש אליהם. אני מודה לאוהדים, אני כאן רק כמה חודשים אבל יכול להבין את האכזבה שלהם מתחילת העונה. אני רק אומר להם שנעבוד קשה כדי להחזיר את מכבי למקום הנכון", סיכם הספרדי.
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר הגביע ירדן שועה
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר הגביע ירדן שועה
שוה בטירוף
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר הגביע פרד פריידי
מכבי ת"א בית"ר ירושלים חצי גמר הגביע פרד פריידי
בית"ר בגמר. פריידיי מודה לאוהדים
(צילום: עוז מועלם)
מהעבר השני, חגיגות גדולות נרשמו, כצפוי, בבית"ר. המאמן יוסי אבוקסיס היה באקסטזה: "אם האמנתי שנגיע לגמר בתחילת העונה? לא האמנתי שאפילו תהיה לי קבוצת כדורגל, עוד נתנו לי להיות גזבר. גביע זה חמישה משחקים, הלכנו משחק אחרי משחק. היה משחק גדול, אבל עדיין לא זכינו. נתניה קבוצה יוצאת מן הכלל, אבל גם אנחנו נבוא לעשות את העבודה".
אבוקסיס המשיך: "מכבי הייתה פייבוריטית, אבל אמרתי עוד לפני כן שבמשחק גביע הכול יכול להיות. עשינו משחק יוצא מן הכלל, היו לנו המון מצבים, רצינו לנצח ולא לסגור ולחכות למתפרצת. בהרבה דקות הצלחנו להגיע להזדמנויות טובות. זה ניצחון שהושג בצדק".