המונדיאל בקטאר הסתיים ביום ראשון, וכבר בסוף השבוע הקרוב ייערך מחזור משחקים שני בליגת העל מאז הפגרה שהחלה בשל הטורניר. אוהדי הפועל באר-שבע ובית"ר ירושלים, שקבוצותיהן יפגשו בשבת באיצטדיון טוטו טרנר, יוכלו ליהנות ממשהו שאפילו מאות אלפי האוהדים במונדיאל לא יכלו ליהנות ממנו: שתיית בירה מחוץ לאיצטדיון.
הנהלת הפועל באר-שבע הודיעה ברשתות החברתיות לאוהדיה שהחל מהמשחק בשבת, בכל משחקיה הביתיים של הקבוצה תותר מכירת בירה לאוהדים. המכירה, שתהיה מותרת כמובן לאוהדים בגילאי 18 ומעלה, תתקיים במתחם הפאן-זון שפועל מזה מספר חודשים ברחבה שבין היכל הקונכיה לאיצטדיון טוטו טרנר לפני משחקים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר-שבע
אוהדי הפועל באר-שבע
אוהדי הפועל באר-שבע. יוכלו לשתות אלכוהול
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל באר-שבע
אוהדי הפועל באר-שבע
(הרצל יוסף)
עד עכשיו יכלו אוהדי הקבוצה לרכוש שם בירות ללא אלכוהול, אך בעקבות לחץ של הקהל ופעולות רישוי של המועדון מול הגורמים המוסמכים, משבת כאמור תתאפשר גם מכירת בירה עם אלכוהול. במועדון ובמשטרת מרחב הנגב מקווים שהדבר לא יוביל להתנהגות חריגה של הקהלים כשבכל מקרה לא תותר כניסה לאוהדים שיהיו בגילופין.
בבאר-שבע מצפים שאיצטדיון טוטו טרנר יהיה מלא או קרוב לכך. כל 1,600 הכרטיסים שהוקצו למכירה לאוהדים הירושלמים נמכרו במהירות והצהובים קיוו לקבל הקצאה נוספת, אך הפועל באר שבע הודיעה שללא קשר לכמות הכרטיסים שייקנו אוהדיה, לא יועברו כרטיסים נוספים ליריבה. נכון להבוקר, 12.5 אלף אוהדי באר שבע הבטיחו את הגעתם למשחק.
לפני המשחק צפוי להיערך טקס לכבודו של דנילו אספרייה, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ולא כך כך בלט בה ומככב העונה במדי בית"ר. איתן טיבי צפוי לחזור להרכב באר שבע על חשבונו של איאד אבו עביד המורחק. תומר חמד חזר לאימונים מלאים לאחר שישב שבעה על מות אביו והוא צפוי להיכלל בסגל.