אחרי שלושה הפסדים, נבחרת ישראל תתארח הערב (שני, 21:45) באיטליה אצל מוליכת בית 2 בדרג 1 של ליגת האומות ותקווה לצבור נקודות ראשונות בקמפיין, אך המשימה תהיה כמובן קשה למדי. איטליה מועלם לא הפסידה לישראל, כשבאמתחתה חמישה ניצחונות ותיקו אחד (0:0 במונדיאל 1970).
אלעד מדמון, שזומן לסגל הנבחרת ברגע האחרון על חשבון דור תורג'מן הפצוע, יוצב בהרכב על חשבון תאי בריבו וירשום הופעת בכורה במדים הלאומיים. הוא יהיה השחקן ה-34 שפותח בחמישה משחקים בלבד בקנדציה של רן בן שמעון. לצורך ההשוואה, בקדנציה של אלון חזן בקמפיין מוקדמות היורו שיחקו 35 שחקנים.
3 צפייה בגלריה
שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל אלעד מדמון
שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל אלעד מדמון
יחליף את בריבו בחוד. מדמון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שוב בעין הסערה. בן שמעון
שוב בעין הסערה. בן שמעון
יערוך ארבעה שינויים בהרכב. בן שמעון
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
אין ספק שבן שמעון מנצל את הבית הקשה כדי לבדוק את הסחורה שלו, כשהוא גם לא שמר על ההרכב באף אחד מהמשחקים, והערב באודינה צפוי לבצע לפחות שלושה שינויים לעומת ה-11 שפתחו בהפסד 4:1 לצרפת ביום חמישי. למעט מדמון, עוד שני שחקני מכבי ת"א ייכנסו להרכב: דור פרץ, שיענוד את סרט הקפטן בהיעדרו של אלי דסה הפצוע, יפתח על חשבון עומרי גאנדלמן שנפצע בגבו ושוחרר מהסגל, וגבי קניקובסקי יפתח על חשבונו מחמוד ג'אבר. גם ליאל עבדה יעלה ב-11.
שחקני הנבחרת תודרכו כי ייתכנו פרובוקציות במשחק באודינה, אליה מתכוונים להגיע פרו פלסטינים רבים על מנת לקיים הפגנת מחאה נגד ישראל. כזכור, בהפסד בחודש שעבר מול האיטלקים בהונגריה, אוהדי האורחת הפנו את הגב למגרש בעת השמעת "התקווה". בנבחרת הישראלית מודעים כי תיתכן פרובוקציה כזו או אחרת במהלך המשחק או לפניו, והשחקנים תודרכו כמובן שלא להגיב ולהיות מרוכזים רק במשחק.
3 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת איטליה
אוהדי נבחרת איטליה
אוהדי נבחרת איטליה מפנים את הגב בזמן השמעת "התקווה"
(צילום: Flaviu Buboi/NurPhoto via Getty Images)
ההרכב המשוער: עומרי גלזר; לאיל עבדה, עילי פיינגולד, מתן בלטקסה, עידן נחמיאס, דולב חזיזה; מוחמד אבו-פאני, דור פרץ, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך; אלעד מדמון.
פורסם לראשונה: 08:36, 14.10.24