הפועל ירושלים כבר סומנה כמי שתהיה ההפתעה הגדולה של העונה הנוכחית בליגת העל, וזה עוד כמובן אבל יכול לקרות, אבל למען זה הקבוצה תצטרך לצאת במהרה מהמומנטום השלילי אליו נכנסה. הקבוצה של זיו אריה הפסידה ארבע מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה. שני ההפסדים האחרונים, מול הפועל חיפה (1:0) ומכבי ת"א (3:0), היו היחידים העונה שבהם הקבוצה לא כבשה. אז מה קרה למרעננת הרשמית של הליגה?
לפי הביצועים על כר הדשא, מסתמן שהתשוקה, הרעב והאנרגיות, שאיתם פתחו את העונה בחלק האדום של ירושלים, נשחקו. חשוב מכך, שניים מהשחקנים החשובים ביותר בפתיחת העונה של הפועל ירושלים, גיא בדש ואופק ביטון, סובלים מכושר רע מאד בחודש האחרון ושניהם גם איבדו את מקומם בהרכב במשחקים האחרונים. בנוסף, מקור הכוח של הפועל ירושלים טמון היה בעצם היותה מפתיעה. דבר שחלף כמובן עם הזמן. היריבות למדו מה לעשות ומה לא: לתת פחות שטח לבדש, לסגור לגמרי התקפות מעבר ולשחק נגד ירושלים בנשק שלה, אגרסיביות.
2 צפייה בגלריה
יאו מול דריק לוקאסן
יאו מול דריק לוקאסן
הרעב נגמר? יאו מול לוקאסן אתמול
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כעת מסתמן שהבעיה של הקבוצה היא שהחלק ההתקפי אינו מסוגל לייצר שערים. כמעט כל השערים של הפועל ירושלים העונה הגיעו משחקני הקישור. כשהאמצע נסגר, וכשביטון בדש ונדב נידם לא במיטבם, זה משחק אחר לגמרי.
הפועל ירושלים תפגוש במחזור הנועל של הסיבוב את בני ריינה. ניצחון והיא תרשום את אחד הסיבובים הראשונים הטובים בתולדותיה. הפסד ולאריה יהיה יידרש זמן לחשוב על איך חוזרים למסלול.
2 צפייה בגלריה
גיא בדש שחקן הפועל ירושלים
גיא בדש שחקן הפועל ירושלים
התחיל את העונה מדהים אבל מאז נרגע. בדש
(צילום: אלכס קולומויסקי)
טרם המשחק, המועדון ערך אתמול טקס מפואר ל-100 משחקני העבר של הקבוצה. למרות ההפסד, ספק אם מישהו מהם התאכזב יותר מדי מההופעה. גם הם יודעים שעונה אחת בליגת העל היא לא מספיקה בשביל לשנות.