בבית"ר ירושלים אמנם התעסקו בשיפוט של עידן לייבה אחרי שסיימו אתמול (שבת) רק ב-1:1 ביתי מול עירוני קריית שמונה, אולם מבינים כי בדיוק כמו בהפסד לעירוני טבריה, גם הפעם היא התקשתה הקבוצה במציאת פתרונות מול עולה חדשה.
למעט השוער מיגל סילבה שהציל את בית"ר עם עצירת פנדל רגע לפני ירידת הקבוצות להפסקת המחצית במצב של 0:1 לקריית שמונה, ופטריק טוואמסי שהבליח מדי פעם, יתר השחקנים הציגו יכולת חלשה מאוד. "הרסט דיפנס שלנו לא היה טוב בלשון המעטה", הודה המאמן ברק יצחקי. "היינו חשופים ויכולנו לספוג לפחות עוד שער אחד".
2 צפייה בגלריה
התלונן על השיפוט - אבל לקח אחריות. יצחקי
התלונן על השיפוט - אבל לקח אחריות. יצחקי
התלונן על השיפוט - אבל לקח אחריות. יצחקי
(אורן בן חקון, one)
אחרי שניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה את נתניה ובני ריינה, בבית"ר, עדיין ללא עדי יונה הפצוע, היו משוכנעים שינצחו את קריית שמונה, אולם היריבה היא זו שהגיעה למצבים טובים יותר ורק החמצה גדולה של נדב נידם מנעה ממנה אפילו לנצח.
"עשינו דברים בצורה לא נכונה", אמר יצחקי ואז התפנה לדבר על השיפוט. "המשחק היה צריך להתנהל אחרת - גם קריאת ה-VAR. לשרוק פנדל כזה בקלילות ולפסול שער בקלילות, רוצים לשחק פה כדורגל. התיקו הוא לא בגלל השופטים, אבל עדיין - הזמן שאנחנו משחקים הוא לא בדיוק הזמן שאנחנו צריכים לשחק. אם באה קבוצה ורוצה להעביר את הזמן, אני מצפה מהשופט שינהג אחרת, שיוסיף מינימום 8-9 דקות. חבל. אנחנו רוצים להתקדם ולא לחזור אחורה".
2 צפייה בגלריה
סילבה
סילבה
הציל את בית"ר. סילבה
(שלו שלום)
סילבה הוסיף: "100 אחוז שלא היה פנדל, אולי יש להם מצלמה מיוחדת. נגעתי בכדור והוא יצא החוצה, השופט אמר שנגעתי בכדור ובראש של השחקן".
כמו נגד ריינה, גם הפעם יצחקי שינה את המערך במהלך המשחק, אולם הפעם זה לא הניב פירות. "היו הרבה דברים שלא עשינו נכון", הוא סיפר. "הקצב שלנו לא היה מספיק טוב. מצד אחד אני שמח שבית"ר החזירה את הרתעה, אבל מצד שני לא שיחקנו חכם מול הגנה צפופה. הנעת כדור לא אומרת שננצח, חייבים להיות חכמים יותר בשליש האחרון".