מכה למ.ס אשדוד. מוחמד כנעאן, שנמנה גם על סגל נבחרת ישראל, עבר היום (ראשון) בדיקת MRI לאחר שנפצע במהלך המשחק אתמול מול מכבי ת"א (1:1). מתוצאות הבדיקה התברר כי החלוץ סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת ולמעשה גמר את העונה.
מדובר בפציעה חמורה, שמשך ההחלה ממנה אורך בדרך כלל מספר חודשים, ובהחלט ייתכן כי כנעאן יחמיץ חלק לא קטן מתחילת העונה הבאה. כזכור, השחקן נפצע אתמול סמוך לשריקת הסיום במשחק הבית של קבוצתו נגד הקבוצה של קראנקה, ונאנק מכאבים.
1 צפייה בגלריה
הפציעה של חמודי כנעאן
הפציעה של חמודי כנעאן
םציעה חמורה. מוחמד כנעאן נאנק מכאבים
(צילום: עוז מועלם )
בהודעה רשמית מסרה מ.ס אשדוד: "חמודי כנעאן עבר במהלך הלילה צילום MRI, בו התגלה כי הוא סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת בברך. אין ספק כי מדובר במכה כואבת מבחינה קבוצתית, אך בראש ובראשונה רגע קשה מאוד לשחקן ברמה האישית. המועדון ילווה את כנעאן באופן צמוד לאורך כל תקופת השיקום הארוכה שמחכה לו, ויעניק לו את הטיפול המתקדם ביותר. אנו מאחלים לחמודי רפואה שלמה ובריאות איתנה".
מוחמד כנעאן שיחק במחלקות הנוער של מכבי חיפה ולאחר מכן מ.ס אשדוד. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במחלקת הבוגרים של הקבוצה מעיר הנמל ב-2018, וב-78 הופעות ליגה כבש 13 שערים. בשנה החולפת זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל, במדיה הספיק לערוך שתי הופעות.