בישיבת מינהלת הליגות מחר (שני) תוכרע הסוגיה: האם ליגת העל תחודש בשבת הקרובה או תידחה.
מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים, בני סכנין והפועל חדרה כבר הודיעו רשמית שהן מבקשות דחייה ואליהן הצטרפה לאחרונה גם הפועל באר-שבע שמעוניינת בכך. אותן חמש פנו הערב (ראשון) לשר התרבות והספורט מיקי זוהר, בבקשה שיעזור להם מול המינהלת - אולם הישיבה הגורלית מחר תכריע בנדון.
2 צפייה בגלריה
רודריגס וקריאף
רודריגס וקריאף
רודריגס וקריאף במשחק בליגת העל עוד לפני פרוץ המלחמה
(צילום: עוז מועלם)
חלק מראשי אותן קבוצות ניסה לרתום למהלך גם את הפועל חיפה והפועל ירושלים, אולם השתיים מעוניינות לחזור לפעילות כבר בסופ"ש הקרוב. ההערכה בקרב ראשי הכדורגל הישראלי היא שהליגה תחודש בשבת כפי שסוכם מראש, בעיקר ממניעים כלכליים (לא להביא לקיצור הליגה ואיבוד הכנסות).
בריאיון בתחילת החודש ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet אמר אבי לוזון, האיש החזק במכבי פ"ת: "מי שמאיים לא לשחק, אפשר להוריד אותו לליגה ג'. ככה אני הייתי נוהג כלפיהם בכובע יו"ר ההתאחדות או כיו"ר המינהלת. שניהם צריכים לבדוק עם עצמם מה האינטרס שהם לא רוצים שהליגה תחזור. זה לא יעזור להם".
2 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
מכבי חיפה צפויה לארח את באר-שבע כבר בשבת
(צילום: עוז מועלם)
משחקי המחזור השישי כפי שהודיעה מינהלת הליגה:
שבת, 15:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד שבת, 15:00: בני סכנין - מכבי נתניה שבת, 17:15: הפועל חדרה - מכבי פ"ת שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל באר-שבע ראשון, 20:00: הפועל ת"א - הפועל חיפה שני, 20:00: הפועל פ"ת - בית"ר ירושלים