האם רובי קין בדרך החוצה ממכבי ת"א? מאמן הצהובים מכוון למשרת מאמן נבחרת אירלנד, זאת על רקע אי חזרתו ארצה מרגע פרוץ המלחמה.
הנבחרת האירית, שתסיים מחר (שבת) מול הולנד קמפיין חלש מאוד במוקדמות היורו, ולא הייתה גורם במאבקי העלייה לטורניר. כעת היא צפויה למנות מאמן חדש - וקין מעוניין בתפקיד.
1 צפייה בגלריה
רובי קין נגד זוריה קונפרנס-ליג
רובי קין נגד זוריה קונפרנס-ליג
ירצה לחזור לישראל? רובי קין במשחק נגד זוריה בקונפרנס-ליג
(צילום: EPA/Wojtek Jargilo)
באירלנד ניתחו את ההחלטה שלו לא להתייחס עד כה לאסון בישראל בשום דרך של הזדהות, ובין השאר נטען כי כל התבטאות שלו שתתמוך בישראל תהווה מבחינתו מכשול להשיג את המשרה במדינה שאינה תומכת בישראל. אגב, גם בתוך מכבי ת"א נשמעת ביקורת מצד שחקנים על כך שקין אינו מתבטא בנושא המלחמה.
קין לא חזר לישראל מאז עזב אותה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית שביצע חמאס ב-7 באוקטובר. בשבוע שעבר הוא שהה עם הקבוצה בפולין לקראת המשחק מול זוריה, ולא שב עם השחקנים שלו ארצה - כמו גם יתר הצוות המקצועי שלו. מי שמעביר את האימונים בקריית-שלום בימים האחרונים הוא מאמן קבוצת הנוער מיכאל זנדברג. האימונים נעשים במצבת שחקנים מצומצמת במיוחד- שבעה שחקנים יחד עם שחקני נוער - לאור היעדרותם של שחקני הנבחרות הבוגרת והצעירה, וכן העובדה שגם השחקנים הזרים נשארו בחו"ל.
המאמן יתאחד שוב עם השחקנים בשבוע הבא בסרביה לקראת שני המשחקים בקונפרנס-ליג. הקבוצה תקיים את משחקי הבית שנותרו לה בשלב הבתים בטופולה שבסרביה. כבר בשבוע הבא היא תארח במגרשה "הביתי" החדש את זוריה האוקראינית, ומשם תמשיך למשחק הבא שלה באירופה - באיסלנד מול בריידבליק. במועדון עדיין לא יודעים אם קין ירצה לשוב לישראל בעוד שבועיים לקראת חידוש משחקיה בליגת העל.