מכבי ת"א קיבלה החלטה כי גרהאם סטאק, שנעצר אתמול (שבת) לפנות בוקר בגין מעורבות בקטטה במועדון ת"א, לא ימשיך במועדון. מאמן השוערים שוחרר היום ממעצר בית, אך מי שהעביר את אימון השוערים היה אלכסנדר אובארוב הוותיק.
סטאק הגיע למכבי ת"א רק לפני שבועיים, כחלק מהצוות הרחב שנבנה סביב רובי קין. אחרי שהקבוצה פתחה נהדר עם 1:6 מבטיח על הפועל באר שבע, הוא יצא לבלות בליל שבת והתקוטט עם עוברי אורח במועדון בת"א. עדי ראייה סיפרו: "הוא נראה לבדו במועדון, שיכור לגמרי. אנשים עברו לידו והוא ניסה ללכת מכות, עד שנתן אגרוף לאחד הבליינים. הוא גם התגרה במאבטחים, נראה שהוא לא שולט בעצמו".
1 צפייה בגלריה
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
(Pete Norton/Getty Images)
סטאק כבר הסתבך פעמיים בקריירה שלו. כשהיה שוער בהיברניאן הסקוטית הוא נעצר בעקבות תלונה על קטטה במועדון לילה בלונדון, גם אז החשד היה שהיכה בליין בשנות העשרים לחייו שנזקק לטיפול בבית החולים. בהמשך התיק נסגר מאחר שאותו צעיר בחר שלא להגיש נגדו תלונה במשטרה. בתקופה בה שיחק בליגה הבלגית ועמד בין הקורות של ספורטקרינג בוורן, הוא זרק חפצים לעבר הקהל של אנטוורפן, מה שהוביל לפריצה של אוהדים למגרש ולהפסקת המשחק.
גם שחקני הקבוצה הופתעו מהתנהגותו של סטאק, אחד מהם אמר: "כנראה שיש דברים שצריכים לבדוק, כי זה משהו שיכלו לדעת אם רק היו עושים בדיקה הכי בסיסית. היו רמזים מוקדמים למה שקרה".