הפועל ת"א ממשיכה להתחזק. רווה אסייג, סגן מלך השערים של הליגה הלאומית העונה במדי הפועל עכו, חתם הערב (רביעי) אצל האדומים עד לסיום העונה.
אסייג, בן ה-21, כבש העונה 11 שערים - תשעה מהם במסגרת בליגה ועוד שניים בגביע הטוטו. הוא אחת הסיבות המרכזיות לעונה הנהדרת שעוברת על הפועל עכו, כשהיא במקום החמישי עם 33 נקודות אחרי 21 משחקים, רחוקה שבע נקודות בלבד מעירוני טבריה שבמקום הראשון וחמש נקודות ממכבי פ"ת שמקום השני. בזכות היכולת הטובה, זכה אסייג לביקוש גם מצד מכבי נתניה והפועל חיפה במהלך חלון ההעברות הנוכחי.
1 צפייה בגלריה
רווה אסייג שחקן הפועל ת"א
רווה אסייג שחקן הפועל ת"א
כבש תשעה שערים העונה בליגה הלאומית. אסייג
(צילום: מתוך הפייסבוק של הפועל ת"א)
אסייג גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ושיחק גם כמושאל במדי בית"ר ת"א/בת ים. הוא רשם שש הופעות במדי נבחרת ישראל עד גיל 18.
האדומים יקוו שהחלוץ יסייע להם לברוח מהתחתית, כשהקבוצה של חיים סילבס נמצאת במקום ה-11 עם 18 נקודות בלבד מתוך 57 האפשריות. במשחק האחרון רשמה הפועל ת"א 0:0 נגד הפועל ירושלים, במה שהיה עבורה המשחק התשיעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.
מי שעוד צפוי לחתום בקרוב בקבוצה הוא קשר סטנדרד ליאז' ונבחרת מונטנגרו אלכסנדר בולייביץ', שסיכם עד לסיום העונה וניחת היום בארץ. ההערכה היא כי בולייביץ' לא יהיה חלק מהסגל לדרבי במחזור הקרוב (שבת, 20:00), מכיוון שהקשר שיחק העונה שבעה משחקים בלבד בבלגיה וחסר לו כושר משחק. כזכור, הפועל ת"א כבר החתימה בחלון ההעברות הנוכחי את השוער הליטאי אמיליוס זובאס ואת הקשר הקרואטי הרוויה איליץ', כשבינתיים לא ברור אם האחרון יצורף בסופו של דבר לסגל.
מי שעוד מתקרב לקבוצה הוא הבלם ואסילייה בוקיץ' מקולוברה הסרבית, שעשויה למכור אותו. זאת תהיה חריגה ראשונה מדרישת הרוכשים אמריקאים להנחית שחקנים רק בהעברה חופשית או בהשאלה עד לסיום העונה בחוזה לארבעה חודשים בלבד.
פורסם לראשונה: 15:08, 25.01.23