על רקע הלחימה הגוברת בלבנון וירי הטילים של חיזבאללה היום (שלישי) למרכז הארץ בפיקוד העורף פירסמו הנחיות חדשות, ובכדורגל ובכדורסל החליטו לדחות מספר משחקים. על פי ההנחיות החדשות, הגבלות ההתקהלות של עד 30 איש במקום פתוח ועד 300 במבנה הורחבו גם לאזור ירושלים, הכרמל והמרכז.
משחק ליגת העל בכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה נדחה פעם נוספת ובמינהלת הליגות הודיעו כי יוחלט על מועד חלופי בהמשך. כזכור, ההתמודדות בין השתיים, שהייתה אמורה להיערך באצטדיון סמי עופר, נדחתה כבר לאחר ההסלמה בשבוע שעבר בגבול הצפוני ואף שתי הקבוצות החליפו ביתיות, אך כעת, כאמור, ההנחיות תקיפות גם לאזור ירושלים. המשמעות היא, שתחת ההגבלות החדשות, ניתן לקיים משחקים רק באשדוד ובאר-שבע.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
המשחק נדחה פעם נוספת. אוהדי בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
ההנחיות החדשות משפיעות גם על הכדורסל: במינהלת הליגה הודיעו בעקבות ההנחיות החדשות כי גמר גביע ווינר בין מכבי ת"א למכבי ר"ג, שתוכנן להתקיים במוצ"ש בהיכל הטוטו בחולון, נדחה גם הוא. גם במקרה זה, מועד חלופי למשחק יימסר בהמשך.
בתוך כך, הפועל ירושלים, שאמורה להתארח ביום ראשון הקרוב אצל עירוני נס ציונה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורסל, הודיעה כי היא עצרה את מכירת הכרטיסים לאוהדיה ותעדכן בהתאם להתפתחויות. המשחק בין עירוני קריית אתא להפועל עפולה שיתקיים באותו היום (19:45) ישוחק ללא קהל.