הפועל באר-שבע תגיע פצועה וחבולה למשחקה הראשון העונה בליגת העל, בשבת נגד הפועל חדרה (20:00, איצטדיון טוטו טרנר). הזרים פטריק קלימלה וכריסטופר פטרסון ייעדרו בשל פציעות, כך גם עדן שמיר ורותם חטואל שפצועים כבר תקופות ארוכות. גם אלון תורג'מן ויוני סטויאנוב נמצאים בספק להתמודדות במסגרת המחזור הראשון.
המאמן אליניב ברדה התייחס להתמודדות ולקיץ הסוער שעבר על קבוצתו: "מצפה לפנו משחק קשה מבחינת טקסטית ואני מקווה שבסיומו נצא עם ניצחון ראשון. יצאנו למחנה האימונים בנקודת פתיחה טובה, ככה חשבנו, אבל בפועל נצטרך לעשות התאמות כדי להגיע לרמה שאנחנו רוצים. כרגע זה לא מספיק".
1 צפייה בגלריה
"נצטרך לעשות התאמות". ברדה
"נצטרך לעשות התאמות". ברדה
"נצטרך לעשות התאמות". ברדה
(שחר גרוס, ONE)
עוד אמר ברדה: "אנחנו רוצים כל הזמן להשתפר. אנחנו לא אטומים. רואים שחסר לנו דברים. מאוד אוהבים את מי שפה אבל תמיד רוצים להיות יותר טובים. יצרנו ציפיות גבוהות, הסגל יצטרך לדבר על המגרש ואז נדע אם הציפיות נכונות. יש רף שאנחנו רוצים לעמוד בו ולרגע לא נקטין את הרף. הציפייה היא דבר טוב אבל גם פרופורציות וצריך להיות ריאליים. נרצה שהשחקנים יוציאו את המקסימום מעצמם".
על סאגת רמזי ספורי ומעברו התקוע לאנטליהספור: "נכון לרגע זה, רמזי ספורי הוא של שחקן הפועל באר-שבע ואתייחס אליו מבחינה מקצועית. כשיהיה ראוי לשחק ישחק".
אבו עביד הוסיף: "יש לנו סגל טוב. מאמין בו מאוד. נקלענו לסטיאוציה לא נעימה אבל בשני המשחקים האחרונים נגד לבסקי סופיה התחלנו להשתפר. אני בטוח שעם הביטחון יהיו דברים יפים. עדיין לא עשינו דקת משחק בליגה וכולם מספידים אותנו. אולי זה נכון, אולי לא, נצטרך להוכיח את זה על הדשא".

ברקת פנתה לאוהדים

בתוך כך, פנתה בעלי הפועל באר-שבע אלונה ברקת לאוהדים באמצעות האינסטגרם, על רקע הדאגה ממצב הקבוצה והיכולת הלא טובה במהלך תקופת ההכנה: "אוהדים יקרים, אנחנו נמצאים כפסע מפתיחת עונת הדורגל ולאחר חודש מאתגר. מאז תום העונה האחרונה אני וכלל הגורמים המקצועיים עדבנו ללא הפסקה כדי לבנות לנו את הקבוצה הטובה ביותר. עד כה זה לא בא לידי ביטוי על הדשא".
ברקת המשיכה: "אני עוקבת אחרי הקריאות שלכם ברשתות החברתיות ובפורומים השונים ומזדהה עם חלק מהתחושות. הברכה הכי גדולה של המועדון היא האוהדים שלנו. התמיכה הבלתי פוסקת, כמו גם הביקורת והאהבה המתעצמת היא חיונית למועדון באופן שמילים לא יוכלו להביע. התמיכה הזו היא המנוע שדוחף אותי ואותנו קדימה. אנחנו מתחייבים שתהיה לנו קבוצה טובה שכולנו נהיה גאים בה".