יממה לפני משחקה של בית"ר ירושלים מול מכבי חיפה (שבת, 20:30) בליגת העל, סוער באימון הקבוצה. עשרות אוהדים שהגיעו הבוקר לבית וגן קיללו את השחקנים והשליכו רימון עשן לכר הדשא.
בפן המקצועי, מי שצפוי לפתוח מחר בטדי הוא הבלם שהגיע ממכבי נתניה, פלאמן גלאבוב. זאת בשל היעדרותו של אורי דהן וההחלטה של הקבוצה להוציא מהסגל עד לסיום העונה את אוראל דגני. מי שעוד לא ישחק הוא טימוטי מוזי שנפצע וייעדר בשבועות הקרובים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום ארכיון: עוז מועלם)

"אלמוג יעשה מהפכה אמיתית"

אחרי שבבית"ר ירושלים החתימו ל-3 שנים את אלמוג כהן כמנהל המקצועי של המועדון, כפי שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, בבית וגן שבעי רצון מהמהלך.
"הבאנו את המנהל המקצועי הכי טוב בליגת העל. הוא יכניס לנו סטנדרטים מקצועיים שלא היו פה ויעשה מהפכה אמיתית. היה מאבק גדול עם מכבי ת"א, אבל הוא בחר בפרויקט שלנו", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
מגיע לטדי. אלמוג כהן
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר רצו להחתים את כהן באופן מיידי, מתוך הרצון לבצע מהפכה מקצועית אחרי עוד עונה פושרת שתסתיים ככל הנראה ללא הכרטיס לאירופה. כהן, שיהפוך לסמכות המקצועית הבכירה בבית"ר, יהיה אחראי על פי חוזהו על הקבוצה הבוגרת ועל מחלקת הנוער, כפי שעשה בנתניה.
כהן לא יהיה מעורב מן הסתם בעניינים היום יומיים של בית"ר עד לסיום העונה, מאחר שהוא משמש כמנהל מקצועי במכבי נתניה. הוא יעבוד מאחורי הקלעים בהכנות לקראת העונה הבאה. כהן יעקוב מרחוק אחרי העבודה של גל כהן, המאמן הזמני של בית"ר ירושלים. יחד איתו המועמדים הנוספים לאימון הקבוצה הם אופיר חיים וברק יצחקי.
פורסם לראשונה: 06:00, 09.02.24