ברק בכר לקראת המשחק המכריע מול נתניה
(צילום: ONE)
לבוא ולסיים את העבודה: זאת המנטרה שחזרו עליה מאמן מכבי חיפה ברק בכר והקשר דולב חזיזה, במסיבת העיתונאים שקיים היום המועדון לקראת המשחק החוץ מחר (20:30) נגד מכבי נתניה, שיכול להיות משחק ההכתרה של הירוקים לעונת 2023/24.
מכבי חיפה, שערב המחזור ה-35, מוליכה את הטבלה בפער של 4 נקודות מהפועל באר-שבע, תגיע למשחק ללא השחקנים המורחקים בעקבות אירועי טרנר - עבדולאי סק, מאוויס צ'יבוטה ועלי מוחמד.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"נתניה קבוצה מצוינת". בכר
(צילום: עוז מועלם)
"מדובר בקבוצה מצוינת, לא סתם היא בגמר גביע ולא סתם היא בפלייאוף העליון", אמר בכר. "אנחנו רוצים להשלים את העבודה מולה, למרות מחסור בשחקנים, וזה לא אמור להוות תירוץ, נצטרך לעשות עוד מאמץ אחרון ולנצח. היו משחקים שהצלחנו לנצח את מכבי נתניה העונה והיו שלא הצלחנו, אבל בליגה ניצחנו, גם בנתניה, לא רק בסמי עופר. במשחק כזה, כשאנחנו צריכים את הנקודות יותר מהיריבה, זה צריך להיראות על המגרש ובתוצאה".
הקשר דולב חזיזה הוסיף: "זה נמשך ככה כבר שנה שלישית, שאנחנו נאלצים למתוח את חגיגות העלייה עד הסוף, לעבוד קשה יותר מאחרים. ברור שיש פרפרים לקראת משחק כזה, וזה לא משנה מי היריבה ומי משחק או לא משחק. זה משחק שמכריע עבודה של עונה שלמה, עם לחץ וציפיות. נצטרף צריך לבוא עם אנרגיות שיא ולנצח, לא משנה הדרך, הכל בשביל לסיים את הסיפור של העונה הזאת".
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
לנצח, לא משנה איך. חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
"האנרגיות של מחר זה משהו שיבוא באוטומט, ואם לא, שניים או שלושה שחקנים שיבואו בגישה הנכונה יצטרכו להדביק את כולם כי זה משחק שצריך לבוא אליו ככה, בצורה הזאת. נתניה קבוצה שמשחקת התקפית ולוחצת אבל זה לא משחק שנצטרך להציג בו כדורגל גדול אלא כזה שצריך לבוא ולעשות את העבודה וזהו".
על ההרחקות בבית הדין המשמעתי הוסיף הקשר: "אני חושב שדווקא במדינה שלנו, שסבלנו מרדיפות בעולם, אין מקום לדברים שנאמרו על סק. זה לא נתפס שחקנים באים לפה וחוטפים נהמות, ועוד אחרי זה הוא ביקש שיתרגמו לו מה אמרו עליו. העונשים? לדעתי קצת הגזימו עם זערורה, שהוא ילד בתחילת הקריירה, 15 משחקים זה קצת הרבה. אבל חוץ ממנו זה מה שהיה כנראה צריך להיות".