תחושות מעורבות בהפועל ירושלים בעקבות התיקו 0:0 עם בני סכנין באצטדיון טדי. מצד אחד הקבוצה עם שלוש נקודות והפסד בודד בארבעה משחקים אחרי שלא ספגה בשלושת האחרונים. מצד שני, נכון לעכשיו היא מציגה את ההתקפה החלשה ביותר בליגה, זו שעדיין לא כבשה אפילו פעם אחת.
כל זאת, לפני המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב שתגיע חבולה ופצועה אחרי ההפסד להפועל באר שבע. "לקחנו סיכון בקיץ כשהשארנו את רוב הסגל מהעונה שעברה, כולל שחקנים צעירים בלי ניסיון בליגת העל", הודו בהנהלה. "הסתכלנו על מקרי עבר כמו הפועל חדרה ונס ציונה, אבל כרגע זה עדיין לא מה שצריך".
3 צפייה בגלריה
רגשות מעורבים. שחקני הפועל ירושלים
רגשות מעורבים. שחקני הפועל ירושלים
רגשות מעורבים. שחקני הפועל ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
חלק מהביקורות, ובצדק, מופנות כלפי המאמן, זיו אריה, שאמנם נחשב לאיש מקצוע ותיק במחלקות נוער וגם בליגה הלאומית, אך עושה רושם שהפעם הראשונה שלו כמאמן ראשי בליגת העל מעלה תהיות לגביו.
אריה משדר אופטימיות, אבל לא בדיוק מיישם אותה על המגרש. "אני רוצה לנצח ושלא יחשבו שאני נהנה מ-0:0, אבל המציאות היא מציאות", אמר המאמן. "אנחנו קבוצה צעירה עם הרבה שחקנים שזו עונה ראשונה שלהם בליגת העל. אנחנו עובדים בדרך שלנו ומנסים לשפר את העבודה בשליש הקדמי".
3 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
סופג ביקורות. זיו אריה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עידן שמש (במרכז)
עידן שמש (במרכז)
"ניתן את מה שיש". עידן שמש
(צילום: אלכס קולומויסקי)
נכון לעכשיו מקבל אריה גיבוי מההנהלה. סוגיה אחת שנפתרה סביבו קשורה בשילובו של כוכב הקבוצה בעונה שעברה, עידן שמש. החלוץ לא פתח בהרכב במחזורים הראשונים, קיבל אתמול צ'אנס ולא שיכנע. שמש הודה בסיום: "אם יישב לנו בראש שאנחנו לא כובשים - אז לא נשים גול. יהיה לנו משחק קשה בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב, אבל נבוא וניתן את מה שיש".