מאוויס צ'יבוטה הצטרף לעולה החדשה לליגה הרוסית, אקרון טוליאטי. צ'יבוטה חתם על חוזה לשלוש שנים תמורת 180 אלף אירו לעונה - בנוסף לבונוסים.
מדובר במהלך שבהפועל ת"א חיכו לו בחודשים האחרונים לאור העובדה שמדובר בחיסכון משמעותי של כ-2.5 מיליון שקל לעונה. לצ'יבוטה יש חוזה לשנתיים נוספות בהפועל ת"א והוא כבר סיכם על פיצוי כספי מהמועדון - 100 אלף דולר, בכך הפועל חוסכת חצי מיליון דולר נטו.
1 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
עובר לליגה הרוסית. מאוויס צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, האדומים וצ'יבוטה כבר סיכמו על עזיבתו תמורת שלוש משכורות, אך זה היה תלוי בכך שיחתום בקבוצה חדשה - מה שבסופו של דבר לא קרה. השחקן סירב לעבור לטולוז, דינמו בוקרשט או אפולון לימסול, ובסופו של דבר נשאר שחקן הפועל ת"א, שהייתה נחושה להיפטר מחוזהו היקר.
צ'יבוטה (28), קונגולזי בעל אזרחות ישראלית, שיחק בקבוצת הנוער של מכבי ת"א, שהשאילה אותו להפועל כפר סבא ולאחר מכן לבני יהודה. ב-2018 הוא עזב את הצהובים מבלי ששיחק בקבוצה הבוגרת אפילו דקה אחת וחתם בבני יהודה (בה שיחק כמושאל עונה קודם לכן) ולאחר מכן יצא לשחק בלודוגורץ הבולגרית.
לאחר שנתיים וחצי בבולגריה, הוא חתם במכבי חיפה בפברואר 2022, ולאחר עונה וחצי עזב וחתם בקיץ שעבר בהפועל ת"א. ב-29 הופעות ליגה במדי האדומים הוא כבש חמישה שערים, מה שלא עזר לקבוצה - שירדה לליגה הלאומית.
פורסם לראשונה: 07:53, 10.09.24