מכבי ת"א ספגה הערב (חמישי) עונש שנחשב לקל בדמות קנס של 25 אלף שקל מבית הדין בעקבות האבוקות שהדליקו אוהדיה בדרבי התל אביבי, זאת משום שהיא פעלה רבות לפני המשחק על מנת למנוע שימוש באמצעי פירוטכניקה ולכל הפחות לוודא שאלו לא יפריעו למהלך הסדיר של המשחק.
"הנאשמת הציגה בפני את שעשתה טרם המשחק ולאחר המשחק, פעילות מניעה ופעילות אכיפה והכל על מנת לצלוח את הדרבי ללא אירועי אלימות ופירוטכניקה", כתב הדיין צחי נמירובסקי בהחלטתו. "עם זאת לא ניתן להתעלם מעשרות אבוקות שהודלקו ביציע וזיקוקים שנזרקו לשמיים, אם כי באופן שלא הביאו לעצירת המשחק. לאחר שלקחתי בחשבון את הפעולות אותן ביצעה הנאשמת, את עברה המשמעתי והעובדה שזו הפעם הראשונה שהיא עומדת לדין העונה בעבירות הקשורות לקהל אוהדים, אני גוזר עליה קנס בסך 25,000 שקלים".
1 צפייה בגלריה
אבוקות ביציעי אוהדי מכבי ת"א
אבוקות ביציעי אוהדי מכבי ת"א
עונש קל. אבוקות ביציעי אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
הפועל ת"א הורשעה בעבירה של התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, ונקנסה ב-4,000 שקל בעקבות כוסות שהושלכו על ידי אוהדי הקבוצה לעבר עוזר השופט יוסי בבאיו. על ההחלטה של הפועל ת”א נכתב: “אף היא טענה בכל הקשור לפעולותיה לקראת המשחק ולכך שמדובר באישום פעוט. לצערי התדרדרנו לתקופה שבה ניסיון לזרוק על שופט ושחקן מהקבוצה היריבה כוס שתייה מהווה אישום ברף נמוך או כפי שכינה נציג הנאשמת – אישום פעוט. אינני מקבל הבחנה זו וגוזר על הנאשמת קנס בסך 4,000 ש”ח וזאת בהתחשב בכך שמדובר בהרשעתה השלישית העונה של הנאשמת בעבירה זו".