לא מעט חיוכים נראו על פני שחקני מכבי ת"א לאחר ה-0:3 הערב (חמישי) על באצ'קה טופולה במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית. ז'רקו לאזטיץ' לא הראה שום סנטימנטים לקבוצתו הקודמת, ושחקניו השיגו מקדמה נהדרת לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא בסרביה (חמישי, 22:00).
הצהובים שלטו במשחק מהפתיחה ועלו ליתרון מוצדק בדקה ה-27 לאחר שדור תורג'מן כבש מקרוב. בהמשך, היריבה נותרה בתשעה שחקנים לאחר הרחקות של מתאה ג'ורג'ביץ' ומיכאילו בניאץ, והאלופה הישראלית ניצלה זאת והוסיפה עוד שני שערים כאשר דור פרץ נדח פנימה (63) ואלעד מדמון קינח עם דחיקה מקרוב (83).
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן
"הראש שלי רק במכבי ת"א". דור תורג'מן
(צילום: אתר מכבי ת"א)
לאזטיץ' אמר בסיום: "זה היה ניצחון גדול, אבל המשימה עוד לא הסתיימה. יש לנו עוד את משחק הגומלין ולפני כן משחק בליגה. נראינו טוב יותר גם כשהיינו 11 נגד 11. לא איפשרנו להם לצאת למתפרצות ולחצנו עליהם היטב. במחצית השנייה עם הגנו טוב, אבל הבקענו עוד שני שערים וזה שיפר את מצבנו לקראת שבוע הבא".
תורג'מן: "התחלנו את המשחק טוב, כבשנו והם ספגו שני אדומים. נקווה שנשלים את העבודה בשבוע הבא. המטרה הייתה להבקיע כמה שיותר שערים, אבל גם נגד שמונה שערים שעומדים לך על רחבת ה-16 זה לא פשוט. הסיפור עם אולימפיאקוס בעונה שעברה יושב בראש, מקווים שזה לא ישפיע בגומלין ושנעלה שלב". על השמועות על מעבר לצסק"א: "הראש שלי רק במכבי ת"א".