הרבה מאוד זמן מכבי חיפה לא נראתה ככה. הקבוצה של מסאי דגו התפרקה אתמול (חמישי) בצרפת כשנוצחה 3:0 על-ידי ראן בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית.
הבדלי הרמות והיכולת החלשה של הירוקים הזכירו את מכבי חיפה עוד מלפני עידן ברק בכר. הקבוצה הייתה אנמית, לא מאורגנת וללא בעל בית על הקווים. בעבר, גם בימים פחות טובים, בכר ידע לשנות דברים תוך כדי תנועה. אתמול מסאי דגו לא עשה זאת.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שחקן ראן נמניה מאטיץ'
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שחקן ראן נמניה מאטיץ'
שרי מול מאטיץ', אתמול בצרפת
(Damien MEYER / AFP)
הרכש של הירוקים עד עכשיו רחוק מלהרשים. אתמול, למשל, שואו קיבל את הצ'אנס והיה חלש. חסרונו של עלי מוחמד הורגש בכל דקה והקשר האחורי האנגולי איכזב.
במועדון מבינים שמשהו רע עובר על הקבוצה ואחד השחקנים אמר: "זה היה משחק רע מאוד שלנו, אסור לנו להיראות ולהתפרק ככה. חובת ההוכחה עלינו. אנחנו צריכים להרים את עצמנו לקראת משחק הליגה הקרוב מול בני סכנין ולחזור להיות מכבי חיפה שהקהל מצפה לראות".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
הלחץ מדבר. דגו
(Damien MEYER / AFP)
איתמר ניצן, שהיה אשם ישיר בשער הראשון שספגה חיפה כבר בדקה הראשונה, שוב ספג ביקורת. למרות הקרדיט הגדול שהוא מקבל ממסאי דגו, מעמדו כשוער ראשון מתערער. דגו, שעומד תחת לחץ בפעם הראשונה בחיפה, מבין שהוא חייב להרים את הקבוצה ורק תוצאות טובות יחזירו את הביטחון והרוגע.
הצוות המנטלי של הירוקים יעבור במהלך סוף השבוע עם השחקנים בתקווה להחזיר אותם למסלול לקראת משחק הליגה. דולב חזיזה, שחסרונו מורגש מאוד, צפוי להיכלל בסגל לסכנין, אך ספק אם יעלה בהרכב.