"בימים אלה מתנהל מו"מ בין הנהלת הפועל רעננה, אשר נמצאת בשליטת אשר אלון, לבין איל ברקוביץ על ניהול מקצועי בלבד של קבוצת הבוגרים. אין קשר בין החוזה המתגבש עם אייל ברקוביץ לקבוצת הנוער העירונית, הפועלת תחת חסות עיריית רעננה". כך אישרה היום (ראשון) עיריית רעננה רשמית את חשיפת ynet לפיה כוכב העבר מנהל מגעים מתקדמים עם בעלי המועדון בנוגע לניהול הקבוצה הבוגרת.
ברקוביץ' מעוניין לקבל את זכויות הניהול של הפועל רעננה לפרק זמן של שלוש שנים, בה הוא ישמש כאוטוריטה המקצועית. על פי פורמט זה ימשיך אלון להעמיד את הערבויות וברקוביץ' מצידו יגדיל את התקציב באמצעות ספונסרים חיצוניים.
2 צפייה בגלריה
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' בסיום המשחק
ברקוביץ' מעוניין לקבל את זכויות הניהול לשלוש שנים
(צילום: אורן אהרוני)
כשגילו על המגעים, גורמים בעיריית רעננה הביעו התנגדות לבואו של ברקוביץ' ובעיקר לקשירתה לעסקה של מחלקת הנוער, השייכת לעירייה ונחשבת מצליחה מאוד. זו גם הסיבה שמחזיק תיק הספורט והמשנה לראש עיריית רעננה, כדורגלן העבר רחמים שלום, פרסם אמש פוסט בפייסבוק לפיו אם העסקה תצא לפועל הוא ישקול להתפטר מיידית מתפקידו.
למרות זאת, מבחינתו של ברקוביץ', הוא מנהל מגעים רק לגבי ניהול הקבוצה הבוגרת. "פרסומים מגמתיים הופצו על ידי בעלי עניין", נכתב בהודעת העירייה בנוגע לאפשרות שברקוביץ' יהיה מעורב גם במחלקת הנוער של המועדון.
2 צפייה בגלריה
אשר אלון
אשר אלון
אשר אלון וברקוביץ' ינסו לסכם את המתווה
(צילום: עוז מועלם)
בימים הקרובים ייפגשו אלון וברקוביץ' על מנת לנסות לסכם סופית את המתווה. מבחינת ברקוביץ' פרק הזמן של שלוש השנים הוא תנאי חובה.