דרמה גדולה בבני סכנין: יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, החליט לעזוב את תפקידו אחרי 11 שנים במועדון. אבו יונס, שנמצא בסערת רגשות בימים האחרונים בעקבות הלחצים שחווה מההתנהלות מול העירייה, מינהלת הליגות והמשטרה בכל הקשור לקבוצה, הבהיר כי החלטתו סופית.
"ההחלטה שלי לעזוב היא סופית, אפסו כוחותיי", סיפר. "אחרי 11 שנה מישהו יחליף אותי. לא באתי לתפקיד הזה לכל החיים. יש עליי לחצים גדולים ועצבים על בסיס יומי. כל יום, כל שעה, כל דקה. הגיעו מים עד נפש, עייפתי".
2 צפייה בגלריה
אבו יונס
אבו יונס
"ההחלטה שלי לעזוב היא סופית". אבו יונס
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס בני סכנין
מוחמד אבו יונס בני סכנין
בסכנין נדהמו מהחלטתו. אבו יונס
(צילום: אלעד גרשגורן)
בספטמבר 2021 כבר רמז בראיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet כי הוא עשוי לעזוב את תפקידו, בשל היחס של איגוד השופטים לבני סכנין. "אם נראה שאנחנו צריכים לשחק לא רק נגד הקבוצות הגדולות אלא גם נגד השופטים, אז אני מודיע פה שאני אעזוב בשלב מסוים את הכדורגל. אשר אלון עזב בין היתר בגלל סיבות כאלה. בשביל מה אני צריך להשקיע כסף ולרוץ להביא שחקנים, אם מכבי חיפה מנצחת אותי בעזרתם האדיבה של השופט וה-VAR?".
בסכנין נדהמו מהחלטתו של אבו יונס. גורם במועדון אמר: "רק כעת אנחנו שומעים על זה. אבו יונס איש יקר שתרם רבות למועדון, נקווה שהוא יחזור בו וישאר. הוא דמות מאוד חשובה למועדון".