אחרי שהבטיחו את ההישרדות בליגת העל, החלו בבית"ר ירושלים בהכנות לעונה הבאה, כאשר מיגל סילבה הפך לאחת המטרות המובילות בבניית הסגל לקראת 2024/25. למרות שכבר סוכמו עמו התנאים הכספיים, עולה במועדון חשש שמא השוער בכל זאת יעזוב כבר בסיום העונה. הסיבה: החשש של משפחתו מהמצב הביטחוני בישראל.
בבית"ר ירושלים כבר סגרו את תנאיו הכספיים של הפורטוגלי (29), אולם גורם במועדון טוען כי אשתו השוהה בימים אלה בארץ יחד עם אביה, לוחצת עליו שלא להישאר. בקבוצה ממתינים להחלטתו הסופית.
1 צפייה בגלריה
סילבה
סילבה
ממתינים להחלטתו. סילבה
(צילום: שלו שלום)
מי שימשיך לעונה נוספת הוא מיירון גורג', כשנכון לעכשיו הוא צפוי להיות הזר השני יחד עם איסמעיליה סורו. מי שלא ימשיכו הם פלמן גלבוב, שהגיע בינואר בהשאלה ממכבי נתניה, ניקה חורחלי ופרד פריידיי.
מי שכבר הובהר להם שלא ייקחו חלק בסגל בעונה הבאה הם בן ביטון, אדי גוטליב ואוראל דגני. אופיר קריאף, שמסיים חוזה בתום העונה, לא צפוי להמשיך אף הוא. דור מיכה, שבית"ר ירושלים שילמה בעבורו 150 אלף דולר (בנוסף לשכר שקיבל מהפועל באר-שבע), אומנם הציג שיפור ניכר ביכולת בחודשים האחרונים, אולם הדרישה הכספית של נציגיו רחוקה משמעותית מזאת שבמועדון מעוניינים לשלם.
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
(ONE)

בנוסף, החליטו בבית"ר לממש את חוזהו של טימוטי מוזי, שיהווה חלק מהשלד הקבוצתי יחד עם שחקנים כמו עדי יונה, ליאון מזרחי, גרגורי מורוזוב, כשגם לירדן שועה יש חוזה ובמועדון היו מאוד רוצים שיישאר, אבל נכון לעכשיו הוא מעוניין לשמוע הצעות מקבוצות אחרות.
בקבוצה סימנו את דן ביטון כיעד לחיזוק, אולם יחכו להחלטה של מכבי ת"א האם היא תממש את האופציה עליו ותאריך את חוזהו לעונה נוספת.