עסקת מכירת הפועל ת"א: מאיר תושב צפוי להשיב היום (חמישי) למתווה סגירת חובות המועדון שהוגש לו על ידי דיוויד מינצברג. זאת לאחר פרסום דוח דלויט, שמיפה החלוקה הפיננסית בין הבעלים השונים של הקבוצה.
כפי שפורסם ב-ynet איש העסקים אדמונד ספרא העביר מסר ברור לאנשי הפועל ת"א כי הוא מעוניין לרכוש את המועדון, אולם ממתין לסגירת החובות, ולכן ייתכן כי התשובה שתגיע מטעם תושב תהווה שלב מהותי בהמשך ההליך. במקביל, עופר ינאי, הבעלים של קבוצת הכדורסל, ממשיך בבדיקת נאותות, כשהאפשרות שירכוש חלק מקבוצת הכדורגל עדיין על השולחן.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
שיחה קריטית. מינצברג
(צילום: עוז מועלם)
ובעניין אחר: המאמן מסאי דגו הגיע בערב החג לראשונה למתחם האימונים על מנת להתחיל רשמית את ההכנות לקראת העונה הבאה. דגו הבהיר לאנשי המועדון ולאחר מכן גם לנציגיהם של סתיו טוריאל, אור ישראלוב ורן בנימין, כי הוא רוצה שיישארו בקבוצה. בכל מקרה, תג המחיר עבור השחקנים עומד על כשני מיליון אירו.
עומרי אלטמן צריך לקבל את ההחלטה האם לוותר על חמישים אחוז משכרו בהנחה שהוא מעוניין להישאר במועדון, כשהובטח לו שיקבל מענק עליה, מנגד ישנם שחקנים שכלל לא נמצאים בתוכניות המקצועיות - הישאם לאיוס שמבוקש במכבי חיפה ובמכבי ת"א, מאוויס צ'יבוטה, איאב גנאים, רז מאיר והבלם בריאן פאסי.