מכבי ת"א עשתה הערב (שבת) את העבודה עם 2:3 על זוריה האוקראינית בקונפרנס-ליג במשחק שנערך בסרביה מול יציעים ריקים. הצהובים התקרבו מאוד להבטחת מקומם בשלב הנוקאאוט של המפעל, כשהם רחוקים נקודה אחת מגנט שמוליכה את בית 2. ערן זהבי כבש שער נהדר (45+2), דור פרץ הוסיף צמד (47, 60), בדיוק כמו במפגש בין הקבוצות פולין, האקס אדוארדו גררו צימק (71), איגור גורבאץ' הלחיץ את רובי קין (87), אבל קבוצתו הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום.
"השגנו את את התוצאה בסיום", אמר קין והתייחס גם לשני השערים המאוחרים של היריבה לאחר שמכבי כבר הובילה 0:3, "ידענו שהמחצית השניה תהיה קשה בגלל כושר משחק, עשינו את העבודה וזה מה שהכי חשוב".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א )
על העמוס הגדול הצפוי לקבוצה בהמשך העונה אמר: "אנחנו מתרכזים במשחק ביום חמישי (מול בריידבליק). תמיד המשחק הבאו הוא הכי חשוב. אנחנו מצפים לו, רוצים להתרענן ולהיות מוכנים. בהמשך נתרכז במשחקים שלאחר מכן".
על מצבו של קיקו בונדוזו שהיה היום בסגל לראשונה מאז נפצע: "קיקו חזר, הוא עדיין לא כשיר לגמרי, הוא מגיע לזה, זה לוקח זמן ואני מקווה שביום חמישי נוכל לתת לו דקות. הוא מתחזק בכל יום".
דור פרץ, שכבש צמד, אמר: "אני מאוד שמח שניצחנו, ושמח שכבשתי צמד, אבל זאת עבודה של כל הקבוצה. לצערי היינו עייפים בסיום, לא היינו מרוכזים אבל הכי חשוב זה לנצח במשחק כזה וזה מה שעשינו. לשחק מול יציעים ריקים זה סופר מאתגר, הדבר החשוב ביותר זה מה שקורה בבית שלנו עם החטופים והפצועים. אני מקווה שסיפקנו קצת שמחה לאוהדים שנמצאים בבית".