קצת יותר משעה לשריקת הפתיחה בין בני סכנין להפועל באר שבע - המשחק, שפותח את המחזור השלישי בליגת העל, נדחה ל-19:00. הסיבה: משטרת ישראל סגרה את אצטדיון דוחא, בעקבות מה שהם מכנים "ליקויי בטיחות במגרש". בתחילה נראה היה שהמשחק לא יתקיים היום, אבל כעת נראה שהוא אכן ייצא לדרך, שעה ורבע אחרי המועד המקורי. זאת לאחר שבבני סכנין הסירו את הלוחות האלקטרונים, שבגינם המשטרה לא אישרה את המגרש
בהודעת המשטרה, נאמר כי "מפקד תחנת משגב חתם לפני זמן קצר על צו המורה על סגירת המגרש לאלתר בשל הסכנה למשתמשים. במשטרת ישראל קיימו בשבוע האחרון הכנות לקראת אישור המגרש בסכנין כדי לאפשר לקבוצה המקומית לקיים את משחקיה במקום".
4 צפייה בגלריה
אצטדיון דוחא
אצטדיון דוחא
המשחק ייערך במועד המתוכנן? אצטדיון דוחא
(צילום: אלעד גרשגורן)
4 צפייה בגלריה
האוטובוס של ב"ש מחוץ לדוחא
האוטובוס של ב"ש מחוץ לדוחא
האוטובוס של ב"ש מחוץ לדוחא
(צילום: שמעון אלבז)
4 צפייה בגלריה
אוהדי ב"ש מחוץ לדוחא
אוהדי ב"ש מחוץ לדוחא
אוהדי ב"ש מחוץ לדוחא
(צילום: שמעון אלבז)
"כחלק מהבדיקות שבוצעו, הבחינו במשטרה כי במקום הוצבו לוחות פרסום אלקטרונים בצידי המגרש. מנהלי המגרש התבקשו להוריד את הלוחות. זאת כיוון שהם מפרים את רישיון העסק של המגרש. בנוסף, הוצע שימציאו רישיון עסק חדש המאשר את הצבת הלוחות האלקטרונים במקום המיועד".
"במשטרת ישראל פנו למנהל המגרש בכמה הזדמנויות והדגישו שאי הסרת הלוחות תוביל לסגירת המגרש לאלתר והמשחק הקרוב לא יוכל להתקיים במועד המתוכנן".
4 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
"בדברים שהמשטרה צריכה לטפל - היא לא מטפלת". אבו יונס
(צילום: אורן אהרוני)
יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, הגיב: "אני נמצא באצטדיון ולא מבין מה המשטרה רוצה. הורדנו את השלטים שהפריעו. בדברים שהמשטרה צריכה לטפל - היא לא מטפלת. הם מתעסקים בדברים הזויים".
ממינהלת הליגה נמסר: "עקב החלטת משטרת ישראל לסגור את האיצטדיון בדוחא ועיכוב כניסת הפועל ב"ש למתחם, יפתח המשחק בשעה 19:00". יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי בכלל ובפני קבוצת הפועל ב״ש בפרט על עוגמת הנפש. אנו רואים בחומרה רבה את האירועים ואת הפגיעה בתדמית הליגה והנושא יטופל בחומרה".