אם לא יהיו הפתעות מיוחדות - ואחרי יממה סוערת ורוויית תהפוכות, ברק אברמוב אמור להשלים היום (רביעי) את רכישת בית"ר ירושלים. הבוקר הודיע הרוכש המיועד כי הוא בדרך להשלמת העסקה, אחרי שיחה משולשת עם משה חוגג וניר ברקת, אשר פורסמה לראשונה ב-ynet.
אברמוב מסר הודעה לתקשורת, שבה אמר: "ראשית ברצוני להודות לניר ברקת שעושה ימים כלילות כדי להציל את בית"ר ירושלים והצליח להשיג תרומה של שני מיליון שקל מתושב חוץ לטובת הקבוצה. אנו עושים כל מאמץ כדי להציל את בית"ר ולאפשר לה לחזור למסלול הניצחונות.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
בדרך לרכישת בית"ר. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
"אמש קיימנו פגישה אל תוך הלילה בביתו של ברקת בירושלים במטרה למצוא פתרונות להצלת בית"ר. כעת, משהושגה התרומה, אני מתכוון לפנות הבוקר לבקרה כדי שיאפשרו לאור הנסיבות החדשות את המשך התהליך ואת הצלת הקבוצה המפוארת".
אחרי שבמהלך הלילה, כאמור, הוסרו המכשולים, עתה צריכים להתקבל כל האישורים האחרונים. במידה שאברמוב יציג חוזה חתום מול חוגג עד השעה 12:00 - הדד-ליין שבית הדין העליון של ההתאחדות הציב לבית"ר לאישור התקציב - הוא עשוי לקבל ארכה על מנת לכנס את הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות ולהשלים את הליך הרכישה. אם העסקה לא תצא לפועל, בית"ר תרד ליגה - ללאומית ואולי אפילו לליגה א'.
2 צפייה בגלריה
אברמוב הודה לו. ברקת
אברמוב הודה לו. ברקת
אברמוב הודה לו. ברקת
(צילום: אורן אהרוני)
אברמוב כבר העביר לבקרה את כל המסמכים שנדרש על מנת לזרז את ההליך, שווי החברות שלו, שווי הנכסים והצהרת הון, כשהתחייב להציב תקציב שכר שחקנים של 12.5 מיליון שקל. התקציב הכללי יהיה 40 מיליון שקל, אולם נתח משמעותי ממנו 17-16 מיליון שקל - יופנה לטובת כיסוי חובות.