תקרית מביכה יממה ערב משחק הפתיחה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2024: בנבחרת קוסובו טוענים כי שלושה שחקנים, בהם גם הקפטן ובלם נאפולי אמיר רחמאני, עוכבו במשך למעלה משעה בנתב"ג. כתוצאה מהאירוע, הגיעה הנבחרת האורחת לבית המלון רק בסמוך לשעה 16:00.
"האמת שלא ידוע לנו למה זה קרה, ולא קיבלנו הסבר מיוחד", אמרו בנבחרת האורחת במהלך מסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה לקראת המשחק מחר (20:00, בלומפילד). "אנחנו גם לא חושבים שזה קשור לחותמות שיש לאחד השחקנים על הדרכון. הופתענו מאוד".
1 צפייה בגלריה
אמיר רחמאני
אמיר רחמאני
רחמאני. קבלת פנים מפתיעה
(צילום: Francesco Pecoraro/Getty Images)
לקראת המשחק עצמו אמר המאמן הצרפתי של קוסובו, אלן ז'ירס: "הכל מוכן למחר, ואין לנו היערכות מיוחדת לקראת ישראל. אך אנחנו נערכים לקראת מנור סולומון? יש לישראל 11 שחקנים מסוכנים, ואסור לנו להתעלם מאף אחד מהם.
אנחנו גם לא מתמודדים עם שאלת הסיכוי שלנו להצליח. אנחנו באים לשחק ולהתרכז בכל משחק ומשחק, והמטרה היא לעשות את הטוב ביותר – לנצח ולהתקדם למשחק הבא".
סמיר אויקני, שוער קוסובו הוסיף: "אנחנו מוכנים להתמודדות, מדובר במשחק סופר חשוב עבורנו וננסה לעשות הכל כדי להשיג את התוצאה הרצויה מחר, שזה כמה שיותר נקודות בתקווה להגשים את החלום שלנו ולהעפיל ליורו 2024".
על הסיכוי הלא גדול שנותנים לנבחרת בטורניר, אמר השוער: "זה לא נותן לנו יותר מוטיבציה או פחות. יש לנו מספיק מוטיבציה למעמד שכזה, והמחשבות שלנו ממוקדות בשאיפה לנצח את המשחק החשוב הזה – ויש לנו קבוצה מספיק מנוסה לעמוד במשימה".