הפועל באר שבע החליטה להשעות באופן מיידי עד יום ראשון את אחד מכוכביה הגדולים, רמזי ספורי, שייעדר בעקבות זאת ממשחקה החשוב מאוד של הקבוצה ביום חמישי מול לבסקי סופיה במוקדמות הקונפרנס-ליג.
ספורי עבר עבירת משמעת ובעקבותיה החליטו במועדון לא לעבור על כך לסדר היום ולהפסיק את פעילותו בקבוצה עד ליום ראשון אז תיערך לו ועדת משמעת. מתברר כי ספורי ושי אליאס החלו להתווכח בזמן משחק שש בש וספורי הגיב באלימות ולכן הוא הושעה, בעוד אליאס ממשיך בפעילותו במועדון כרגיל.
1 צפייה בגלריה
פוניבז' הפועל באר שבע רמזי ספורי
פוניבז' הפועל באר שבע רמזי ספורי
רמזי ספורי. לא ישחק מול לבסקי
(צילום: הפועל 'ויקטורי' באר שבע )
בהודעה נכתב: "בעקבות עבירת משמעת, רמזי ספורי הושעה מפעילות הקבוצה עד יום ראשון". ספורי, יש לציין, היה אחראי על שני השערים היחידים שכבשה קבוצתו בצמד המשחקים בסיבוב הקודם נגד פוניבז' הליטאית. במשחק הראשון שהסתיים בניצחון 0:1 לבאר שבע בישל ספורי את השער לשי אליאס ובמשחק השני, שהסתיים בתיקו 1:1 הוא הרים כדור ממצב נניח בסיומו נגח מיגל ויטור את השער של באר שבע. בעונה שעברה היו לספורי שמונה שערים בליגה.
הסגל של המאמן אליניב ברדה גם כך רחוק מלהיות מלא כשרותם חטואל, עדן שמיר וחאתם אלחמיד פצועים לתקופות ארוכות והלדר לופס ואלון תורג'מן, שהחמיצו את המשחק הקודם, בספק למשחק ביום חמישי נגד לבסקי סופיה. גיא בדש ורועי גורדנה עשויים להיכלל בהרכב בעקבות חסרונו של ספורי.
אין מדובר בעבירת משמעת ראשונה של השחקן בבאר-שבע. בזמן שנערכו משחקים בתקופת הקורונה, בה התחייבו השחקנים להתייצב לאימונים ומשחקים ובשאר הזמן להיות בסגר כמו שאר תושבי המדינה, ספורי אירח שף פרטי ולאחר חשיפת ynet הוא הושעה על ידי המועדון ממשחק ליגה. בעונה שעברה הוא היה מעורב בתקרית משמעתית עם רותם חטואל.