כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, מכבי ת"א קיבלה החלטה כי גרהאם סטאק, מאמן השוערים החדש שנעצר ביום שבת בוקר בגין מעורבות בקטטה במועדון ת"א, לא ימשיך במועדון. כרגע הקבוצה עוד לא הגיבה על האירוע, למעט ההודעה הראשונית שהיא מודעת לפרטי המקרה. סטאק זומן לשימוע שצפוי להתקיים היום (שני) מול המנכ"ל בן מנספורד.
מנספורד, שיצא לביקור משפחתי באנגליה, נחת אמש בארץ וכאמור אמור לקיים היום את השימוע עם אנשי המחלקה המשפטית של המועדון. התנהגותו של מאמן השוערים הביכה את המועדון כולו. מדובר בעוד התמודדות של מכבי ת"א עם אירוע משמעותי אחרי פרשת הנערות של דור מיכה ועומר אצילי, שכזכור הושעו מיד על ידי מיץ' גולדהאר, ולאחר מכן שוחררו. "במקום להתעסק בהצגה שלנו בטרנר, הסיפור של מאמן השוערים כבש את כל כותרות", אמר שחקן ממכבי.
1 צפייה בגלריה
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
כבר הסתבך בעבר. סטאק
(צילום: Norton/Getty Images)
סטאק שכר את שירותיו של עורכי הדין עדי כרמלי, שייצג בעבר את אצילי ומיכה , וינון היימו, בשל החשד לתקיפה והשתתפות בקטטה. הוא שוחרר אתמול ממעצר בית, אך מי שהעביר את אימון השוערים היה אלכסנדר אובארוב הוותיק.
עורכי הדין כרמלי והיימן טענו כי הם אספו סרטונים מהמועדון בת"א, ועל פיהם האדם שהותקף לכאורה על ידי סטאק התגרה בו קודם לכן. עו"ד כרמלי מסר: "דברים שרואים משם לא רואים מכאן. ניתן לתמונה להתבהר וכולם יבינו בדיוק מה היה שם".
סטאק כבר הסתבך פעמיים בקריירה שלו. כשהיה שוער בהיברניאן הסקוטית הוא נעצר בעקבות תלונה על קטטה במועדון לילה בלונדון, גם אז החשד היה שהיכה בליין בשנות העשרים לחייו שנזקק לטיפול בבית החולים. בהמשך התיק נסגר מאחר שאותו צעיר בחר שלא להגיש נגדו תלונה במשטרה. בתקופה בה שיחק בליגה הבלגית ועמד בין הקורות של ספורטקרינג בוורן, הוא זרק חפצים לעבר הקהל של אנטוורפן, מה שהוביל לפריצה של אוהדים למגרש ולהפסקת המשחק.