זה מה שהיה למאמני נתניה והפועל ת"א לומר אחרי המשחק
(צילום: ONE)
מכבי נתניה לא מזכירה את הקבוצה הדורסת, הלוחמנית וההתקפית שהתרגלנו לראות בעונה החולפת תחת בני לם, ומלבד התצוגה שלה בפתיחת העונה מול בית"ר ירושלים, נתניה ממש לא מרשימה העונה.
אם מישהו חשב שאחרי התבוסה למכבי חיפה, נתניה קיבלה את הזעזוע שהייתה זקוקה לו והיא תחזור לעצמה, הוא התבדה מהר מאוד. הקבוצה הציגה משחק חלש מול הפועל תל אביב והפסידה פעם נוספת (2:0), כשהאכזבה בנתניה גדולה מאוד, לאו דווקא מההפסד, אלא בעיקר מהיכולת.
2 צפייה בגלריה
עדן קארצב שחקן מכבי נתניה עם יובל אשכנזי
עדן קארצב שחקן מכבי נתניה עם יובל אשכנזי
יכולת חלשה וסף שבירה נמוך. קארצב ואשכנזי
(צילום: עוז מועלם)
צמד הזרים אריך ברקו ופלאמן גלאבוב שוב איכזבו ולא נראו טוב, ובמועדון עשויים לבצע זעזוע כל עוד חלון ההעברות פתוח. בני לם מבין שלא כך הקבוצה שלו צריכה להראות והיה מתוסכל מאוד בסיום. הבוקר הוא צפוי להיפגש עם המנהל המקצועי אלמוג כהן כדי לדון במצב. המאמן עשוי לדרוש חיזוק על מנת לשדרג הסגל.
"נראינו כמו הצל של עצמנו. אסור למכבי נתניה להיראות ככה. היו משחקים שהפסדנו בתקופה של בני לם, אבל האכזבה לא הייתה כזו כי נראינו יותר טוב, אנחנו חייבים להרים את עצמו ומהר אם אנחנו לא רוצים לשקוע", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש מחויבות על כל שחקן שלובש את חולצת המועדון הזה וחובת ההוכחה עלינו".
2 צפייה בגלריה
בני לם מאמן מכבי נתניה עם איתן שמואלביץ'
בני לם מאמן מכבי נתניה עם איתן שמואלביץ'
המון עצבים ואכזבה גדולה. בני לם
(צילום: עוז מועלם)
נתניה הציגה משחק טוב בחצי השעה הראשונה, אך נראה שיש לקבוצה סף שבירה נמוך והצוות המקצועי חייב לעבוד עם השחקנים על הצד המנטאלי. גם מול מכבי חיפה זה נראה לא רע בפתיחה, איך השבירה הגיעה במהירות, כשתוך 12 דקות הקבוצה ספגה שלושה שערים.