ברדה: "אני גאה בשחקנים שלי"
(באדיבות ONE)
בהפועל באר-שבע מרוצים מכך שהשלימו אתמול (שישי) את מעברו של עדן שמיר, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, ורשמו אותו בסגל המורחב לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.
מבחינת באר-שבע, מעבר לחיזוק המקצועי, מדובר בעסקה כלכלית טובה מאוד. בקיץ 2019 רכשה באר שבע את שמיר מקריית שמונה בסכום של 450 אלף אירו וחצי עונה לאחר מכן, בינואר 2020 הוא נמכר ממנה לסטאנדרד ליאז' תמורת 1.8 מיליון. עכשיו, שנתיים וחצי לאחר מכן, הוא חוזר אליה בסכום של 200 אלף אירו שיועברו לבלגים בשני תשלומים: מאה אלף כעת ומאה אלף נוספים בתום העונה. הוא אמור להיכלל בסגל הקבוצה למשחק ביום חמישי בחוץ נגד אוסטריה וינה.
1 צפייה בגלריה
תומר יוספי ואריק ינקו
תומר יוספי ואריק ינקו
יעזוב? יוספי
(צילום: הרצל יוסף)
מי שישלם את מחיר צירופו של שמיר (שישתכר כ-230 אלף אירו לעונה) הוא הקשר תומר יוספי שגם הערב (שבת, 20:15) מול מכבי חיפה בטוטו-טרנר, ובפעם השלישית ברציפות, לא ייכלל בסגל. הקשר בן ה-23 ששותף בחמישה מששת משחקי הקבוצה באירופה הקיץ, בהם כבש שער ובישל אחד נוסף, ככל הנראה יעזוב.
באר-שבע מעוניינת להשאיל את השחקן עד סוף העונה כשהפועל ת"א, מ.ס אשדוד, בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל חיפה מעוניינות בו. גם מכבי חיפה עשויה לפנות לבאר שבע לגביו, לאחר שעסקת רכישתו של גוני נאור מהפועל ירושלים ירדה מהפרק. במקרה כזה באר-שבע צפויה לדרוש סכום העברה משמעותי מהירוקים.