בשורה לא טובה למכבי ת"א. דור תורג'מן, שסובל מפגיעה בשריר התאומים, לא צפוי להיכלל בסגל האלופה למשחק העונה נגד מכבי חיפה בשבת הקרובה בטדי. עם זאת, נראה כי החלוץ יהיה כשיר למשחק הליגה האירופית נגד סוסיאדד ביום חמישי הבא.
מאמן הצהובים, ז'רקו לזאטיץ', הגדיר את תורג'מן כחלוץ הראשון בהירככיה, וכעת הוא יצטרך לקבל החלטה האם לפתוח עם ערן זהבי או אלעד מדמון, כשייתכן גם שהשניים יצוותו יחדיו בהתקפה. אם זו אכן תהיה הבחירה של הסרבי, מדמון צפוי לשחק בכנף שמאל. תורג'מן ינסה לחזור לאימונים כדי לראות אולי בכל זאת יוכל לשחק נגד הירוקים, אך, כאמור, ספק גדול אם יהיה כשיר.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א - פוניבז'
מכבי ת"א - פוניבז'
ייעדר ככל הנראה גם ממשחק העונה. תורג'מן
(צילום באדיבות מכבי ת"א)
מי שגם לא חזר לאימונים ולא צפוי להיות חלק מהסגל הוא אופיר דוידזאדה, שעדיין לא התאושש מהפציעה ממנה סובל. עם זאת, שגיב יחזקאל, שהותאמה לו מסכה מיוחדת באיטליה, קיים אימון מלא ועשוי לפתוח. גם עידו שחר כבר כשיר לשוב לסגל. בנוסף, בקבוצה ינסו להכשיר את רז שלמה, כשבכל מקרה נראה כי סתיו למקין יפתח בהגנה.
שחקני הנבחרות ישובו לאימונים רק ביום רביעי. מדובר בדור פרץ, אלעד מדמון, גבי קניקובסקי ועידן נחמיאס. למקין, שעוד ישחק היום עם הנבחרת הצעירה מול בולגריה, יחזור לאימונים רק בחמישי.