במכבי חיפה מחכים לשמוע את החלטת בית הדין העליון בנוגע לערעור שהגיש תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף, אשר תתקבל מחר (שלישי), שדורש להפחית שתי נקודות ממאזן הקבוצה. כזכור, הירוקים עמדו לדין על השלכת האבוקות באלוף האלופים מול בית”ר ירושלים, כשלחובתם עונש על תנאי.
במועדון אמרו: "הכי קל להאשים וליפול על הקבוצה עם הקהל הכי גדול בארץ, נקווה שביה"ד לא יכריע את גורל העונה. אנחנו כמועדון תמיד נגנה ונטפל בחומרה באוהדים מתפרעים".
1 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אבוקות ביציע מכבי חיפה במשחק אלוף האלופים
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים שבו לאימונים אמש לקראת החזרה לליגת העל, מול מכבי פ"ת (ראשון, 20:00), כאשר ביום חמישי (19:45) הקבוצה תצא הקבוצה לראן הצרפתית במסגרת המשחק ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופאית. לכן מסאי דגו לא מתכוון לסכן שחקנים שאינם כשירים במאה אחוז.
שון גולדברג, שמתח את שריר הארבע ראשי במשחק נבחרת ישראל נגד רומניה, עבר בדיקת MRI ממנה עלה כי הוא סובל מקרע דרגה 1 בשריר הארבע ראשי. הוא ימשיך לעבור טיפולים על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת ובהמשך השבוע יחזור לטיפולים במועדון. גולדברג צפוי להיעדר לפחות שבועיים, ולורנצו שימיץ' אמור לפתוח על חשבונו נגד מכבי פ"ת. דולב חזיזה ופרנצדי פיירו שלא כשירים לחלוטין ינסו לשוב לאימונים.