סוכמה אחת ההעברות המעניינות של החלון הנוכחי. מכבי ת"א הגיעה היום (שלישי) לסיכום עם מכלן על העברתו של יונס מלדה תמורת כ-400 אלף אירו. השחקן כבר נחת בישראל וצפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות בקבוצה של רובי קין, אחריהן יחתום באופן רשמי. כבר לפני חודש פורסם ב-ynet לראשונה על כוונת מוליכת ליגת העל לצרף את השחקן.
מוקדם יותר היום, דווח בבלגיה כי מלדה סיכם את תנאיו במכבי ת"א. מי שפרסם בבלגיה את הידיעה הוא העיתונאי סשה טבוליירי, שהיה זה שדיווח בעבר על הגעתם של דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק למכבי חיפה. "מכבי ת"א ומכלן הגיעו להסכמות להעברתו הקבועה של מלדה", צייץ טבוליירי בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו.
1 צפייה בגלריה
מלדה חוגג
מלדה חוגג
בדרך לישראל. מלדה במדי מכבי נתניה
(צילום: ראובן שוורץ)
מלדה רשם העונה שלושה בישולים ב-14 הופעות ליגה במדי מכלן, בה הוא לא מרבה לקבל דקות ועולה בעיקר כמחליף. הוא הצטרף לקבוצה ב-2022 אחרי ששיחק בגנט, אליה הגיע בינואר 2021 תמורת 1.7 מיליון אירו ממכבי נתניה. ברזומה שלו יש גם שתי הופעות בנבחרת ישראל.
נראה שהחלוץ בן ה-24 לא התאקלם בבלגיה - וכעת הוא יגיע למכבי ת"א. אגב, מאז שהגיע לבלגיה, הוא כבש ארבעה שערים בכל המסגרות במדי מכלן, אחד בלבד בליגה המקומית.
וזה לא הסוף מבחינת הדיווחים שמגיעים מרחבי אירופה. על-פי פרסום בדנמרק, מכבי ת"א מנסה להחתים את שחקן הכנף של אודנסה ונבחרת האיטי, לושיוס דון דידסון. דידסון (22) כבש העונה 7 שערים ב-13 הופעות במדי אודנסה, שמדורגת במקום התשיעי בליגה הדנית.

גם רז שלמה יצטרף?

בנוסף למלדה, הצהובים בוחנים אפשרות לצרף ליגיונר נוסף שמשחק בבלגיה - רז שלמה. הבלם נרכש הקיץ בידי לובן, ששילמה עליו 1.2 מיליון אירו למכבי נתניה.
פורסם לראשונה: 10:42, 30.01.24