שביעות רצון במכבי חיפה לאחר ה-0:4 אתמול (רביעי) על מ.ס אשדוד. אומנם עד הדקה ה-63 הירוקים התקשו, אך מבחינת הקבוצה של מסאי דגו מדובר בניצחון חשוב, שהשאיר אותה במרחק סביר ממכבי ת"א. עד שחלון העברות של ינואר יגיע ועד שהסגל יחזור להיות עמוק מספיק כשהפצועים יחזרו, האלופה מתמקדת בלנצח יותר מאשר ביכולת - ואת שלוש הנקודות היא השיגה.
מי שזכה למחמאות על היכולת שהציג הוא עילאי חג'ג', שהביא את המפנה. הקשר הצעיר נכנס כמחליף ושתי דקות לאחר מכן בישל את השער הראשון שפרץ את הבונקר של היריבה, והוסיף עוד אחד לאחר מכן. גם מאור קנדיל שנכנס מאוחר יותר ובישל את השני היה נהדר אתמול.
1 צפייה בגלריה
חג'ג'
חג'ג'
הביא למפנה במשחק אתמול. חג'ג'
(צילום: AP Photo/Thanassis Stavrakis)
גורם בקבוצה אמר על חג'ג': "עילאי שחקן צעיר ומאוד כישרוני. הוא בדרך להיות הקשר ההתקפי הבא של הכדורגל הישראלי. הוא צריך להמשיך לעבוד קשה, להתפתח והשמיים הם הגבול עבורו". מאמן הקבוצה, מסאי דגו, זכה גם הוא למחמאות על התעוזה והחילופים הנהדרים שלו שהביאו למפנה.
לצד זאת, מי שהציג את אחד המשחקים היותר חלשים שלו בירוק היה הקפטן צ'ארון שרי שהגיע למספר מצבים נהדרים אך לא היה מדויק. בקבוצה מגבים אותו וסומכים עליו שיחזור ליכולת שהציג בשנים האחרונות: "צ'ארון זה לא עוד שחקן, זה אקס פקטור. הוא עובד מאוד קשה. לכל שחקן יש ימים ותקופות טובים יותר וטובים פחות. לכולם ברור שהוא יחזור ליכולת הטובה שלו בקרוב".