בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב עבר שוד אלים בנוסח התפוז המכני בביתו שבמגדל יוקרה בפארק צמרת בת"א. שלושה חשודים נעצרו בשעת מעשה, אחרי שהמשטרה קיבלה דיווח על המתרחש בדירה.
לידי "ידיעות אחרונות" ו-ynet הגיעו גילויים חדשים על רגעי האימה באותה דירה בלילה שבין חמישי לשישי. שלושת השודדים, רעולי פנים, התחבאו בפיר הזבל שמחוץ לדירתו של אברמוב, וברגע שבו הוא שב מבילוי ברבע לשלוש לפנות בוקר, הם המתינו שיפתח את הדלת וקפצו עליו, תוך כדי הצמדת אקדח לרקתו. השודדים אזקו באגרסיביות את אברמוב ההמום בידיו וברגליו ופצעו אותו.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. עבר סיוט
(צילום: רפי קוץ)
שער עיתון ידיעות ספורט, 15.1.2023

פלייר מוצמד לאוזן

מתברר שהשלושה אטמו את פיו של אברמוב באמצעות מסקינג־טייפ לאחר שניסה לזעוק לעזרה, וגררו אותו בין החדרים על מנת לחפש חפצים יקרי ערך. המטרה המרכזית של השודדים הייתה לאתר שעון יוקרתי במיוחד מסוג ריצ'רד מיל שעלותו היא יותר ממיליון שקל. בסביבתו של אברמוב הזהירו אותו מפני טרנד שהתפתח לאחרונה, שוד של מחזיקי שעוני יוקרה, ולכן הוא החביא אותו בכספת במקום אחר. מדובר בשעון זהה לזה ששודדים ניסו למצוא בדירתו של ערן זהבי בהולנד, לאחר שנקטו אלימות קשה נגד בני משפחתו.
מיד עם הכניסה לדירה תלשו השודדים באכזריות את עגיל היהלום מאוזנו של אברמוב, מבלי לפתוח את הסוגר, קרעו את השרשרת מצווארו ולקחו שעון שענד על ידו. במהלך השהות שלהם בדירה, הכו השודדים בנמרצות את בעלי בית"ר ירושלים, גם על ידי כת האקדח וגם באמצעות אגרופים, וגרמו לפגיעה קשה בפניו.
2 צפייה בגלריה
היעד המרכזי של השודדים. שעון ריצ'רד מיל בשווי יותר ממיליון שקל
היעד המרכזי של השודדים. שעון ריצ'רד מיל בשווי יותר ממיליון שקל
היעד המרכזי של השודדים. שעון ריצ'רד מיל בשווי יותר ממיליון שקל
השודדים הגיעו לכספת בדירה, אך אברמוב ניסה ככל הנראה למשוך זמן ומסר קוד שגוי, דבר שדירבן את החשודים להמשיך לחבוט בו בעוצמה. בשלב מסוים, אחד מהשודדים אף שלף פלייר ואיים כי במידה שלא ייתן להם את הקוד הנכון, יתלוש את אוזנו. למזלו של אברמוב, אחד השכנים ראה דרך העינית את רעולי הפנים דוחפים אותו לתוך דירתו ואף שמעו אותו צועק לפני שאטמו את פיו. ניידת סיור שהייתה ממש במקרה באזור עלתה מיד לבניין ועצרה את השודדים בזמן מעשה.
אברמוב המבועת סיפר לחבריו: "הרגשתי ממש כמו בסרט אימה. הם הכו אותי בלי הפסקה, דרשו לקבל כסף ושעון. איזה מזל שהמשטרה הגיעה, אחרת לא יודע מה היה קורה איתי. זה יכול היה להיגמר רע מאוד".
שלושת החשודים הובאו להארכת מעצר ביום שישי והדיון הבא בעניינים יתקיים מחר.