מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון ושותפו עידו שטראוס הם שני אנשי העסקים שהשכירו את המתחם ברחוב הלוחמים בחולון לבעלי מכבי ת"א מיץ' גולדהאר, שיעתיק לשם את מתחם האימונים של מכבי ת"א בהשקעה של עשרות מיליונים.
בן שמעון שכר לפני כשנה את המתחם בחולון שהיה בעבר שייך להסתדרות, ועתה יהפוך גולדהאר לשוכר משנה לטובת שידרוג תנאי האימון של המועדון שלו. "בן שמעון מנצל את כל הידע הנרחב שלו בכדי להבטיח כי חווית הביקור במרכז תהיה חוויה ייחודית, מקורית ומהנה לכל מבקר", נכתב באתר הרשמי של המתחם בחולון.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר. שכר את המתחם מבן שמעון
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון
מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון
מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
"בן שמעון שכר את המקום בחולון לפני כשנה עם שותף, ועכשיו הם השכירו את זה לגולדהאר", אמר גורם שהיה מעורה במגעים מאחורי הקלעים, שהסתיימו עם נחיתתו של גולדהאר בארץ לשלושה ימים בשבוע שעבר. גורם בכיר בכדורגל הישראלי הוסיף: "גולדהאר סגר עם בן שמעון על שכירות המקום, הוא מתכוון לייצר במקום הזה אימפריה".

"ככה לא ננצח את בית"ר"

אחרי הניצחון אמש על הפועל ירושלים, במכבי ת"א החלו בהכנות לקראת חצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים ביום רביעי בסמי עופר, אבל גם עוסקים בעונה הבאה. מכבי רוצה להביא מנכ"ל מקצועי, במודל מרטין ביין או בן מנספורד, שיהיה מעל ברק יצחקי.
החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ', שלא שיחק אמש נגד הפועל ירושלים, נמצא בספק לחצי הגמר. המאמן אייטור קראנקה העביר מסר לשחקנים שלו: "לא הגענו למשחק כמו שרציתי, במחצית השניה כבר חשבתי על חצי גמר הגביע. שמרתי שחקנים, לא היינו מספיק אגרסיביים, ככה לא ננצח את בית"ר". יונתן כהן היה בסגל אמש, אבל שוב לא שיחק.