"זה המבחן הכי גדול מאז שהגעתי למכבי ת"א", מודה רובי קין, רגע לפני משחקה של מכבי ת"א הערב (חמישי, 19:45) בבלגיה אצל גנט בקונפרנס ליג.
סגנית מוליכת הליגה הבלגית ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים, אך עדיין מדובר בקבוצה איכותית. "ברור שהם פייבוריטים בגלל הליגה בה הם משחקים והתקציב הגדול", הוסיף קין. "אבל זה לא אומר שאנחנו נשב מאחורה וניתן להם לשלוט במשחק. צריכים להאמין שאנחנו יכולים לנצח במשחק. כמאמן זה מה שאני דורש מהם כל העונה, להאמין בעצמם ולא משנה באיזה משחק מדובר".
2 צפייה בגלריה
מילסון חוגג
מילסון חוגג
רוצים להשיג עוד ניצחון. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
קין מדבר אחרי הניצחון על הפועל פ"ת
(צילום: באדיבות ONE)
קין מתכוון לעלות בהרכב החזק ביותר שלו, אחרי שכבר גיבש היררכיה מאוד ברורה דרך משחקי הליגה. "העבודה שלי היא להוציא את המיטב מהשחקנים שיש לי. להביא אותם לרמה טובה יותר וברור שזה לוקח זמן", הסביר האירי. "פתחנו בסדר, אבל אני מצפה להרבה יותר ודורש הרבה יותר. אלה המשחקים שאתה רוצה לבחון את עצמך, מול קבוצות כאלה. ממה שראיתי השבוע כולם מוכנים ומחכים למשחק".
קין נשאל על ידי התקשורת הבלגית על היחס לכדורגל בישראל וענה: "אוהבים כדורגל, בטח. ראיתם את התשוקה של האוהדים וכמה הם אוהבים את המועדון. שיחקתי בקבוצות גדולות בהן האוהדים דוחפים וזה בדיוק מה שקורה כאן. יהיו כ-700 אוהדים של מכבי במשחק, וזה אומר הרבה".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א רובי קין
מאמן מכבי ת"א רובי קין
"המבחן הכי גדול מאז שהגעתי למכבי ת"א". קין
(צילום: עוז מועלם)
אחד השחקנים שההגעה של קין עשתה לו טוב הוא ההולנדי יוריס ואן אובריים. "מחכה לנו משחק חוץ קשה", אמר. "גנט פתחה את העונה טוב מאוד. עבורנו זה משחק שאנחנו חייבים לחזור בו עם תוצאה טובה. רוצים ללחוץ ולשחק קדימה בכל פעם. החברים והמשפחה שלי בהולנד מאוד אוהבים את העבודה שלי עם קין. על המגרש הוא דורש תמיד. אני חושב שיותר אנשים צופים במכבי ת"א כעת".