בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב ישקול רק אחרי חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, אם לחדש את חוזהו של יוסי אבוקסיס, זאת לאחר שהקבוצה לא הצליחה לעלות לפלייאוף העליון אחרי ההפסד אתמול (שבת) 2:0 לבני סכנין.
בית"ר סיימה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, כולל להפועל ת"א ובני סכנין, מהיריבות הכי גדולות שלה. החוזה של אבוקסיס הוא עד תום העונה. למרות הכישלון לעלות לפלייאוף העליון, במועדון מעריכים את אבוקסיס על שלקח קבוצה מפורקת בקיץ וצלח משבר קשה בתחילת העונה עם שישה הפסדים בשבעת המחזורים הראשונים. הקבוצה כבר הייתה בדרך לפלייאוף העליון, אבל אבוקסיס לא ניהל טוב את הסגל ואת המשחקים, והקבוצה לא הגיעה לשם.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס. יישאר בבית"ר?
(צילום: עוז מועלם)
המשמעות הכלכלית גדולה, כשמדובר באובדן הכנסה של ארבע מיליון שקל, ולכן ברק אברמוב היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק. "אשדוד עלו בכל מקרה, אבל להפסיד לקבוצה חלשה כמו סכנין, זו פאשלה", הודו במועדון.
בקבוצה עדיין לא רוצים לדבר על ההכנות לעונה הבאה, בעיקר בגלל שנותרה לקבוצה משימת חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי ת"א. ״אם נעלה לגמר ואולי גם ניקח גביע, פתאום זו תהיה עונה גדולה ואבוקסיס יהיה מאמן גדול, לכן צריך להיות סבלניים״, הסבירו בבית"ר.