אחת הדמויות המרכזיות בכדורגל הישראלי בעשור האחרון, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, יסיים את תפקידו עם בחירת מחליף בתקופה הקרובה.
הבוקר (חמישי) פרסמו בהתאחדות לכדורגל מכרז למציאת תובע חדש במקומו של רשף, כשוועדת איתור למחליף המיועד כבר הוקמה ותכלול, בין השאר את השופט בדימוס עודד מודריק (שישמש כיו"ר), עו"ד משה אביבי ומנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין.
1 צפייה בגלריה
ניר רשף
ניר רשף
יעזוב את ההתאחדות. רשף
(צילום: אורן אהרוני)
רשף עלה לכותרות בחודש שעבר, לאחר שמאות אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו בסמוך לביתו, בעקבות עונש ההרחקה מהקונפרנס ליג שהטיל בית הדין של ההתאחדות על הקבוצה (ולבסוף, כידוע, בוטל).
על פי המכרז שפורסם, שכר טרחתו החודשי של התובע החדש יעמוד על 40 אלף שקל, והוא ישולם על ידי ההתאחדות. כמו כן, נאמר כי "היקף שירותי התובע מוערך בכ-120 שעות חודשיות, כמות כתבי האישום החודשית מוערכת בכ-3,600 לפי פריסה שנתית. על התובע יהיה למלא את תפקידו באופן מלא גם אם תידרשנה לשם כך שעות פעילות נוספות, וזאת ללא תוספת תשלום כלשהי. כך ששכר הטרחה כולל את מלוא התמורה לה זכאי התובע בגין מילוי תפקידו".
עוד נכתב במכרז כי "תקופת ההתקשרות תהא ל-4 שנים. להתאחדות שמורה הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות לפי שיקול דעתה, וזאת בהודעה שתימסר 90 ימים לפני תום תקופת ההתקשרות. תנאי הסף הנדרשים למועמד שיהיה בעל רישיון לעריכת דין בישראל עם ותק של 10 שנים לפחות במקצוע, תשתית משרדית הכוללת עורכי דין נוספים, מתמחים ושירותי מזכירות".