עלייה לשלב הבא או הדחה כבר בסיבוב המוקדמות השני בצ'מפיונס? את התשובה לכך נקבל הערב (רביעי, 20:00), כשמכבי חיפה תארח את שריף טירספול אחרי ההפסד 1:0 בשבוע שעבר במולדובה.
האלופה הישראלית השלימה את הכנותיה למשחק, כשישנה התלבטות אחת למאמן מסאי דגו בנוגע להרכב: האם לפתוח אם דין דוד או ליאור רפאלוב. נראה כרגע שהקשר הוותיק זוכה לעדיפות.
3 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
דריכות בקבוצה. שחקני מכבי חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
3 צפייה בגלריה
קורנו
קורנו
חולה וייעדר. קורנו
(צילום: עוז מועלם)
דגו שוחח עם השחקנים הבכירים של הקבוצה על חשיבות המשחק והבהיר להם כי הם חייבים להגיע מפוקסים ורגועים. שון גולדברג ועבדולאי סק יפתחו במרכז ההגנה, כאשר פייר קורנו שסובל מחום גבוה ייעדר ונמצא מחוץ לסגל. עלי מוחמד יפתח כקשר אחורי, כשמעליו יוצבו רפאלוב וצ'רון שרי, ובחלק הקדמי יעלו דיא סבע, דולב חזיזה ופרנצדי פיירו.
"אנחנו מבינים את גודל המשימה", אמר דגו לקראת המפגש החשוב. "אמרתי לשחקנים אחרי המשחק הראשון שהחזקנו אמנם ב-70 אחוז מהזמן בכדור, אבל אנחנו נצטרך להיות יותר חדים בהתקפה. יש לנו שחקנים שיכולים לעשות הרבה דברים יצירתיים מבחינה התקפית, ואני משוכנע שהם יבואו לידי ביטוי".
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
בטוח בסגל שלו. דגו
(צילום: עוז מועלם)
דגו הוסיף: "שריף קבוצה מאוד מנוסה במפעלים האירופיים. הם קצת הפתיעו אותנו במשחק הראשון כשהם באו ושיחקו הגנתי. נעשה את ההתאמות שלנו, אנחנו מכירים את השחקנים שלהם. מאמין שהם ירגישו היטב את התמיכה של הקהל שלנו בסמי עופר, ואני מאמין שנעשה את העבודה".
אלופת סלובקיה, סלובן ברטיסלבה, ממתינה למנצחת בהתמודדות, אבל בחיפה, כאמור, עסוקים במשחק הגורלי הערב. 30 אלף צופים ימלאו את סמי עופר.
פורסם לראשונה: 06:29, 02.08.23