אחרי הניצחון הקריטי של הפועל ת"א בשבוע שעבר על מכבי נתניה, כינס סלים טועמה את שחקניו לקראת המשחק הכי חשוב של הקבוצה בשנים האחרונות הערב (שבת, 18:00) מול מ.ס אשדוד בבלומפילד. "תראו כמה הקהל מאמין בכם", אמר המאמן. "גם בתקופות הכי גדולות של המועדון הזה והייתי בהן, לא הגיעה כמות כזו של אדומים. ועדיין, בסופו של דבר זה תלוי בכם, תעשו את הדברים שעבדנו עליהם כל השבוע".
כל הכרטיסים אזלו ו-26 אלף אוהדים אדומים יהיו הערב בבלומפילד, במה שבהחלט אפשר להגדירו כמשחק העונה של התחתית. לפחות מאז גמר הגביע ב-2012 הפועל ת"א לא הצליחה להביא כמות כזו של אוהדים.
2 צפייה בגלריה
אלטמן חוגג
אלטמן חוגג
האדומים יחגגו גם הערב?
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
טועמה
טועמה
כינס את השחקנים לשיחת מוטיבציה. טועמה
(צילום: עוז מועלם )
טועמה: השחקנים יודעים מה צריך לקרות
(ONE)
ניצחון אדום הערב יעלה את הקבוצה של טועמה מעל הקו האדום עם יתרון של שתי נקודות על אשדוד, מה שישאיר אותה תלויה בעצמה לקראת המשחק מול הפועל חדרה במחזור הסיום. במקרה של תיקו, הפועל ת"א תצטרך לקוות שחדרה לא תנצח את מכבי נתניה. במקרה כזה, היא תגיע לקרב הישארות מולה בשבוע הבא ותהיה חייבת לנצח, או שאשדוד תפסיד להפועל ירושלים, ואז גם תיקו יספיק לה. במקרה של ניצחון אשדודי הערב, הקבוצה של אלי לוי תבטיח סופית את הישארותה, כשמנגד במקרה אפילו של תיקו של חדרה מול מכבי נתניה, הפועל ת"א תרד כבר היום לליגה הלאומית.
טועמה צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח בניצחון על מכבי נתניה, למרות שיש התלבטויות של הרגע האחרון בין מאוויס צ'יבוטה לאלן אוז'בולט ובין אור ישראלוב לאור בלוריאן.
"יש לנו מחויבות להשאיר את אחד המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי בליגה הבכירה, זו תהיה קריסה אם נרד ליגה בפעם השנייה בתוך שבע שנים", אמר אחד משחקני הפועל. "אנחנו מגיעים עם גב של האוהדים הכי טובים בליגה, רק אוהדי הפועל יכולים למלא איצטדיון במשבר ענק כזה ויש לנו מחוייבות אליהם".
בקבוצה התבשרו כי אוהד הקבוצה, דניאל לוי ז"ל מחטיבת הנחל, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה, זאת עוד אחרי שהתכתב עם אחד מחבריו על מנת לנסות להשיג לאחיו כרטיס לשער 8 הערב מול אשדוד.