מכבי חיפה סיימה את הפרק שלה בליגת האלופות וחזרה לליגת העל עם 1:4 מרשים על בית"ר ירושלים, ניצחון שבעקבותיו הפער ממכבי ת"א השנייה בטבלה עלה לארבע נקודות.
מאמן הירוקים ברק בכר אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, אנחנו רוצים לנצח את שני המשחקים עד הפגרה ולסיים ראשונים. יש עייפות. ליגת האלופות לוקחת הרבה אנרגיות, אנחנו מנצחים גם כשאנחנו פחות טובים וזה מראה על האופי שלנו. ליגת האלופות זו אינטנסיביות אחרת לגמרי". בכר נשאל על כך שהוא הוזכר כמועמד לאימון גלזגו ריינג'רס ואמר: "אני לא מתעסק בשמועות. אני כרגע במכבי חיפה. מחמיא לי שמתעניינים בי". על הדרבי הקרוב מול הפועל חיפה: "יהיה דרבי קשה מעניין, מקווה שיהיה כדורגל טוב. מקווה שנתעסק בדרבי בכדורגל ולא בדברים אחרים".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צ'ארון שרי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צ'ארון שרי
מכבי חיפה חוגגת
(צילום: עוז מועלם)
הקשר מוחמד אבו פאני הוסיף: "ניצחון קשה מול קבוצה קשה. עכשיו אנחנו מרוכזים רק בליגה. המעבר בין ליגת האלופות לליגת העל לא קל. הדרך לאליפות עוד ארוכה ומסתכלים ממשחק למשחק. הקהל של בית"ר קילל אותי, אבל זה המשחק וממשיכים קדימה".
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס סיכם: "הייתה אופטימיות במחצית הראשונה, אבל אז התחלנו לעשות טעויות וזאת התוצאה. השחקנים שמכבי חיפה הכניסה במחצית השנייה נתנו לה כוח, מצד שני אנחנו עשינו טעויות והיינו עייפים. הפנדל הוריד לנו את האוויר. חבל, תוצאה מאכזבת. סף השבירה שלנו היה נמוך. מול מכבי חיפה משלמים על כל טעות. לא באנו להסתגר, ויש לזה מחיר. שיחקנו היום מול קבוצה טובה".