אחרי שכבר סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, בחוזה לשלוש וחצי שנים בו ירוויח 550 אלף אירו לעונה, שגיב יחזקאל עשוי לחתום במכבי ת"א באופן חד צדדי - גם אם לא יקבל שיחרור מאנטליהספור. במה שיוביל את הצדדים לדיון בפיפ"א.
פרקליטו של יחזקאל, עו"ד רועי רוזן, מנסה להגיע להסדר מול הטורקים, כשאחת האופציות היא שמכבי ת"א תשלם את החוב של אנטליהספור להפועל באר-שבע - 650 אלף אירו.
2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
יחתום בקרוב. יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
יחזקאל במדי אנטליהספור. פיפ"א תתערב?
(צילום: DeFodi Images)
הדבר החשוב ביותר מבחינת יחזקאל הוא אישור מפיפ"א לשחק במועדון שלישי בתוך עונה. מכבי ת"א ויחזקאל מעריכים כי עד מחרתיים הוא יוכל להצטרף למועדון. אם זה לא יקרה, הוא ישוב לבאר-שבע וירוויח 200 אלף אירו לעונה.

זר מגאנה צפוי להצטרף

מעבר ליחזקאל, מכבי ת"א ממשיכה להיות פעילה בחלון ההעברות הנוכחי, וצפויה לצרף זר חדש. הנרי אדו, חלוץ גנאי בן 20, שמשחק כיום בז'ילינה הסלובקית - נמצא במו"מ עם הצהובים.
הצהובים פתחו את הארנק בחלון ההעברות הנוכחי. הם שילמו 1.7 מיליון אירו על אלעד מדמון (שיצטרף בעונה הבאה), 1.2 מיליון על רז שלמה, 400 אלף על יונס מלדה וכנראה שגם 650 אלף על שגיב יחזקאל.
בקבוצה הוחלט שלא לרשום את מלדה לשמינית-גמר הקונפרנס-ליג, לעומתו שלושה שחקני חיזוק אחרים, עדן קארצב, מתן בלטקסה ורז שלמה נרשמו לקראת המפגש שיתקיים ב-7 במרץ. שלמה כבר ערך את אימון הבכורה שלו בקריית-שלום.