דיווח ברומניה: מכבי חיפה מעוניינת להחתים את שחקן הכנף קלאודיו פטרילה (23) שמשחק בראפיד בוקרשט. מחירו עשוי להגיע למיליון אירו.
על פי הדיווח באתר הרומני "פליי ספורט", מכבי חיפה גיששה עם ראפיד בוקרשט לגבי אפשרות לרכוש את פטרילה, שנחשב לאחד משחקניה הבולטים של הקבוצה הרומנית. עוד דווח כי העסקה עלולה ליפול בגלל המצב הביטחוני בישראל. את מיליון היורו שראפיד דורשת, "מכבי חיפה תוכל לשלם בלי בעיה". פטרילה כבש העונה שני שערים והוסיף שלושה בישולים בשבע הופעות. בעונה שעברה כבש שישה שערים ובישל שבעה בליגה הרומנית.
1 צפייה בגלריה
קלאודיו פטרילה
קלאודיו פטרילה
קלאודיו פטרילה בפעולה. יגיע למכבי חיפה?
(צילום: Paolo Bruno/Getty Images)
פטרילה הגיע לראפיד בוקרשט מקלוז' תמורת 500 אלף יורו בקיץ שעבר. אך על פי הדיווח מעמדו בקבוצה עלול להיפגע בשל החתמתו של קלינטון אנז'י הקמרוני, שמשחק בעמדה שלו.
בתוך כך, מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול בני ריינה בשבת וערכה מסיבת עיתונאים. הקשר ליאור רפאלוב התייחס לקושי להביא רכש: "בחודשיים האחרונים יצא לי לדבר לא מעט עם שחקנים פוטנציאליים, זאת משימה לא פשוטה להביא שחקנים לישראל".
המאמן ברק בכר הוסיף: "צריך להרגיע את כל הלחץ, יש עוד שבוע עד סגירת החלון. דברים קורים. ברור שבנינו על קורנו ופיירו, אבל הם קיבלו הצעות שקשה לסרב להן. המטרה שלנו במועדון היא למצוא חלופה. שחקן ישראלי שיגיע? לוקחים בחשבון את כל האופציות שלפנינו. אין אפשר למנוע משחקנים להתקדם".