מכבי חיפה תתארח הערב (שבת, 18:00) בטדי אצל הפועל ירושלים, ותעשה זאת ללא עומר אצילי ועופרי ארד שהורחקו בהפסד 2:1 להפועל ב"ש במחזור האחרון.
פגרת הנבחרות הקשתה על ברק בכר בכל הקשור לתרגול ההרכב. עלי מוחמד, ששב ארצה רק בסוף השבוע, עשוי לקבל מנוחה הערב בשל העובדה ששותף בשני משחקיה האחרונים של נבחרת ניז'ר. נטע לביא יחזור לסגל, אך צפוי לפתוח על הספסל.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
משחק חוץ נוח על הנייר. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
ראיין סטריין לא כשיר ב-100 אחוז ולא ייכלל בסגל. מה עוד שבחיפה עשויים להיפרד ממנו בינואר. גם מעמדו של גודסווי דוניו מתערער בעקבות היכולת החלשה שהוא מציג מתחילת העונה.
הבלם בוגדאן פלאניץ' נחבל אתמול במהלך האימון. הוא עבר צילום בכף הרגל ומדובר במכה יבשה. לכן הוא צפוי לפתוח הערב ב-11 לצד אורי דהן. צ'ארון שרי, דין דוד ובן שהר אמורים לאייש את החלק הקדמי.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"נראה את השיפורים כבר במשחקים הקרובים". בכר
(צילום: ראובן כהן)
שחקן בקבוצה אמר: "אנחנו מגיעים למשחק חוץ מאוד קשה, אך כולם מבינים שרק ניצחון יחזיר את הביטחון. נעשה הכל לצאת לדרך חדשה".
בכר דיבר אתמול לקראת המשחק: "אין ספק שהייתה לנו תקופה מאוד מאוד אינטנסיבית עם שבעה משחקים ב-22 ימים. אנחנו שואפים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, כמו שהרגלנו את כולם. אין לי ספק שעבדנו על זה ואנחנו נראה את השיפורים כבר במשחקים הקרובים".
על היריבה שממול, אמר המאמן: "הפועל ירושלים הראתה השנה שהיא עושה חיים קשים לכל הקבוצות. אמנם היא לא הבקיעה, אבל היא גם לא סופגת הרבה ואנחנו מצפים למשחק מאוד קשה".