נבחרת ישראל תפגוש בחודש הבא (14.11) את צרפת בסטאד דה פראנס, במשחק שייערך עם קהל. כך מדווח היום (שלישי) רדיו מונטה קרלו. עוד נטען בדיווח נכתב כי האבטחה להתמודדות צפויה להיות מתוגברת בשל חשש מהפגנות בסמוך לאצטדיון - בדיוק כפי שקרה אתמול באודינה לפני ה-1:4 של איטליה על החבורה של רן בן שמעון.
אגב, אחרי ההפסד של נבחרת ישראל אתמול לאיטליה, שהיה הרביעי בארבעה משחקים עד כה בדרג 1 של ליגת האומות, ישנו חשש הגדול כי ההתרסקות תוריד את הכחולים-לבנים לדרג הרביעי בהגרלת מוקדמות המונדיאל.
1 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
אבו פאני מול צרפת בחודש שעבר בבודפשט
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
נכון לעכשיו ישראל נמצאת במקום האחרון בדרגת האיכות השלישית לקראת הקמפיין שיתחיל במרץ 2025, בעוד בולגריה, שמשחקת בדרג 3 של ליגת האומות, צריכה להשיג חמש נקודות יותר מישראל כדי להיכנס על חשבונה לדרג השלישי בהגרלה.
ישראל היא הנבחרת היחידה בדרג הבכיר ששיחקה כבר ארבעה משחקים ולא השיגה אף נקודה. היחידות שלא השיגו נקודות בכל הדרגים הן פינלנד, מונטנגרו ואזרבייג'אן.
נבחרת ישראל סיימה את משחקה הרביעי בליגת האומות עם שבע בעיטות בסה"כ למסגרת בכל המשחקים יחדיו. מול איטליה היא בעטה פעמיים לשער, אחת מהן זה השער של מוחמד אבו פאני מכדור קרן ישיר. זה היה נוקאאוט איטלקי בנתונים היבשים: 2:11 בקרנות, 5:17 ניסיונות בעיטה לשער, 27:63 התקפות, 286:614 מסירות שהושלמו. בנוסף, אחרי ארבעה משחקים בליגת האומות, ישראל ספגה הכי הרבה בכל הדרגים, כשספגה אמש את שערה ה-13 - 3.25 שערים בממוצע למשחק.