"אתם לא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה", כך הודיע הבוקר (ראשון) מאמן הפועל ת"א, מסאי דגו, לשניים מהבכירים בסגל הקבוצה, עומרי אלטמן ומאוויס צ'יבוטה. זאת במטרה להנחית את לירן רוטמן, שעל המועמדות לאדומים פורסם לראשונה ב-ynet.
כבר במחנה האימונים של הקבוצה, דגו רמז לשניים כי הם לא בתוכניות המקצועיות. צי'בוטה למעשה סיכם על עזיבתו בתמורה לפיצוי של 100 אלף אירו, אולם שב לישראל אחרי שנכשל בבדיקות הרפואיות בוולוס היוונית, שם היה אמור לחתום.
2 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
הכל מקצועי. אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
צ'יבוטה
צ'יבוטה
כבר סיכם על עזיבתו. צ'יבוטה
(צילום: עוז מועלם)
אלטמן, שנדרש תחילה לקצץ בשכרו, כבר החל במגעים להישאר בקבוצה לאחר שהסכים בהפחתה משמעותית בשכרו, אולם אחרי מחנה האימונים דגו החליט לוותר עליו וביקש מההנהלה לסכם עם הקשר על פרידה. בשלב זה השניים מתאמנים עם הקבוצה.
מי שעוד ממשיך להתאמן למרות שככל הנראה כבר לא ישחקן בהפועל ת"א בעונה הבאה הוא שחקן הכנף הישאם לאיוס. אחרי שכבר נדחתה הצעה מטעם מכבי ת"א, בגובה של 800 אלף אירו, ממתינים בקבוצה להצעה חדשה. בעקבות העזיבה הרשמית של פליסיו מילסון לכוכב האדום בלגרד, לאיוס מאמין שיוכל להתחרות על מקומו בהרכב של האלופה.

מכתב לניסנוב וגרינברג

עסקת אדמונד ספרא: ביום חמישי נשלח מכתב לעורכי דינם של הבעלים הקודמים של המועדון, איציק ניסנוב וזאב גרינברג, בנוגע לתביעותיהם כנגד הפועל ת"א, אשר מעכבות נכון לעכשיו את העברת הקבוצה למיליארדר היהודי. "מזה זמן מתנהל משא ומתן למכירת הפועל ת"א", נכתב בהודעה שנשלחה בתיאום עם עורכי דינו של ספרא. "הכל מצפים שמר ספרא יעלה את הקבוצה על דרך המלך. חשיבות הקבוצה מובנת למועדון ולעשרות אלפי האוהדים. מר ספרא אינו מוכן לרכוש את הקבוצה בעוד תביעות מרשך נגדה תלויה ועומדת. כשלון העסקה עלול לגרום נזקים ועוגמת נפש עצומים לקבוצה ולציבור אוהדיה. מבקש אני להניח שמרשך, כמי שהקבוצה יקרה לו, אינו מעוניין בכך.
עוד נכתב שם: "במצב דברים זה מתבקש מרשך להסכים לתבוע את זכויותיו וחובותיו כלפי קבוצת המשקיעים האמריקאית (ATPA) כך שההליך המשפטי יתנהל נגדה, בין בבית המשפט ובין בבוררות. כל שמבוקש הוא להסיטן מהקבוצה כדי שניתן יהיה להעבירה אל מר ספרא. בהנחה שלא יישר מרשך במלוא האחריות לנזקים ולעוגמת הנפש שייגרמו כתוצאה מכך".
לוזון: אין לנו בעיה מנטלית, צאו מהסרט
(באדיבות ONE)